پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
داده‌های جدیدترین مطالعه دانشگاه واشنگتن در آمریکا نشان داد درمان Evusheld میزان ویروس شناسایی شده در نمونه‌ها - بار ویروسی - را از همه زیرواریانت‌های تست شده اُمیکرون در ریه‌های موش کاهش داد.
شعار سال: استرازنکا روز دوشنبه اعلام کرد: در یک مطالعه آزمایشگاهی مستقل، فعالیت خنثی‌سازی کوکتل مبتنی بر آنتی‌بادی این شرکت برای پیشگیری و درمان کرونا علیه واریانت‌های اُمیکرون از جمله زیرواریانت مسری‌تر BA.۲ حفظ شد.

استرازنکا گفت: داده‌های جدیدترین مطالعه دانشگاه واشنگتن در آمریکا نشان داد درمان Evusheld میزان ویروس شناسایی شده در نمونه‌ها - بار ویروسی - را از همه زیرواریانت‌های تست شده اُمیکرون در ریه‌های موش کاهش داد.

درمان Evusheld روی زیرواریانت‌های BA.۱ و BA.۱.۱ و BA.۲ اُمیکرون تست شد و همچنین در این مطالعه کاهش التهاب در ریه‌ها که یکی از علائم مهم در عفونت‌های شدید کرونا است، نشان داده شد.

استرازنکا در دسامبر سال قبل نیز اعلام کرده بود که در یک مطالعه آزمایشگاهی دیگر، فعالیت خنثی‌سازی Evusheld علیه اُمیکرون حفظ شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فانا، تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۱۴۳۱، www.phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین