پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۰۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
قائم مقام بازرگانی وزارت جهادکشاورزی ادعای آرام‌ترین سال در بحث مرغ و تخم مرغ را داشتند که به هیچ وجه پذیرفتنی نبوده و حتی بنوعی مصداق کذب گویی هم می‌تواند تلقی شود. ایشان همچنین در خصوص کاهش قیمت برنج هندی و تایلندی گفته اند، که جای دارد بشکل خاص در این خصوص توضیح دهند و فرآیند را شفاف سازند. آیا این کاهش قیمت از راه دادن یارانه است یا هزینه تمام شده برای شرکت بازرگانی داخلی؟
شعار سال: قائم مقام معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از تصمیم ستاد تنظیم بازار مبنی بر کاهش قیمت انواع برنج خارجی و گوشت گوساله منجمد خبر داد.
 
سعید راد گفت: در جلسه امشب تنظیم بازار، تصمیماتی در حوزه کالا‌های اساسی همچون برنج و گوشت گرفته شد که بر اساس آن قیمت برنج هندی از ۲۴ هزار به ۱۸ هزار و ۵۰۰، برنج پاکستانی از ۲۵ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان و برنج تایلندی به ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافت که این کاهش قیمت از فردا در استان‌ها اجرایی می‌شود.

به گفته قائم مقام معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، در این جلسه قیمت گوشت منجمد گوساله ۱۰۰ هزار تومان تعیین شد. شکر و روغن به قیمت‌های قبل هستند و در این بخش از قبل هم افزایش قیمتی نداشتیم.

صبح امروز حجت‌الاسلام رییسی وزرای جهادکشاورزی و صمت را موظف کرد دلایل افزایش قیمت‌ها را با وجود کاهش نرخ ارز بررسی کنند.

رییس جمهور با تاکید بر لزوم تلاش برای جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بیشتر به مردم، از دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواست برای جلوگیری از دلال بازی و رشد قیمت‌ها بویژه در روز‌های پایانی سال اقدامات و تدابیر لازم و فوری را به کار گیرند.

باوجود کاهش قیمت دلار در یک ماهه اخیر، قیمت کالا‌ها و خدمات به ویژه کالا‌های اساسی هنوز روند کاهشی خود را طی نکرده است.

در ادامه برنامه تیتر امشب قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی گفت: اکنون گوشت گرم گوساله داخلی گوساله ۱۴۰ هزار تومان به صورت بسته بندی و ۱۲۰ هزار تومان به صورت چرخکرده است. شرکت بازرگانی داخلی دام سبک و سنگین را از دامدار خرید تضمینی می‌کند که کمک به تولید است.

به گفته راد، در بحث مرغ و تخم‌مرغ آرام‌ترین سال را شاهد هستیم و اکنون برای صادرات مرغ و تخم‌غ برنامه‌ریزی شده است.
 
تعداد بازدید : 6


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار:۱۰ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر:۶۰۷۲۲۳، eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
قیمت دلار همیشه بهونه ای برای بالا بردن قیمت اجناس هست ولی با پایین اومدنش قیمتها هیچ تغییری نمیکنه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین