پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
سید موسی میرنژاد تولون-عضو شورای مرکزی حزب تدبیر و توسعه در ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در کانال تلگرامی این حزب با انتشار متنی با عنوان کاترین تازه مسلمان! و مدیران شل تنبان!، اقدام به نقد ماجرای امنیتی پیش آمده نموده و تقاضای ورود نهاد‌های قضایی و امنیتی کشور به موضوع را کرده است. میرنژاد این تهدید را فرصتی بی نظیر برای پاک سازی‌های مدیریتی کشور قلمداد نموده و درخواست کرده که در اسرع وقت صحت و سقم گفتار پرستوی محجبه! شفاف سازی، کالبد شکافی و سایه و روشن آن مشخص گردد.
شعار سال: پرواز پرستو‌های چهار فصل در ایران!

سید موسی میرنژاد تولون-عضو شورای مرکزی حزب تدبیر و توسعه - ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

کاترین تازه مسلمان! و مدیران شل تنبان!

قدیما رسم بر این بود پرستو‌ها نزدیک عید نوروز مهارجرت میکردند و لانه‌ای و تخم و جوجه‌ای و مهاجرت دوباره به دیار دیگر.

چند سالی است پرستو‌های دوپا! در ایران چهارفصل در حال لانه سازی! هستند و در همه جا و همیشه هستند! با ظاهری فریبنده، مومنه و تسبیح بدست و ذکر گو.

کاترین خانم تازه مسلمان شده چنان دلربای کرده و پرستو خلوت بیش از یکصد نفر شده که واقعاً باید با حال و روز نظام مدیریتی کشور خون گریست!

در گزارشات چنان آمده بود که:

این که یک جاسوسه مدعیِ درز اطلاعات از تعدادی از متولیان رتبه بالای کشور شده و حتی از تعدادی از آن‌ها نام برده است، یک آبروریزی ملی است، اما می‌تواند موقعیت مناسبی برای پاکسازی مفسدان از بدنه حاکمیت هم باشد. گاهی با تصمیم‌گیری مناسب و محرم دانستن مردم، به سادگی تهدید‌های اینچنینی به فرصت تبدیل می‌شود.

مردم حق دارند بدانند در حاکمیت کشورشان که به وکالت از آنان مسئولین مشغولند؛ چه خبر است؟!

مردم سوالات بسیاری دارند که باید بدون وقت‌کشی به آن‌ها پاسخ داده شود.

صیانت از کش تنبان در برابر کاترین‌ها مهمتر است یا صیانت از فضای مجازی؟ کاملاً واضح است که برخی از موافقان طرح مشهور به صیانت، اعتقادی به حقوق عامه ندارند و لذا قطعاً نمی‌توانند مدافعین موجهی برای حقوق مردم باشند.

درز کردن اطلاعات سری مملکت از درز تنبان‌ها مهمتر است یا صیانت از حقوق ملت در اینترنت؟ اینکه تعدادی از نمایندگان و افرادی در جایگاه‌های حساس، چنین گافی داده‌اند و تا قبل از اعلام توسط آن جاسوسه، هیچ خبری از آن در داخل مخابره نشده است، می‌تواند موجب گمانه‌زنی‌های بسیاری باشد که مخرب خواهد بود.

بایستی در اسرع وقت صحت و سقم گفتار پرستوی محجبه! شفاف سازی، کالبد شکافی و سایه و روشن آن مشخص گردد. بی شک وقت آن رسیده است همانند انقلاب فرهنگی دهه ۶۰ در آغازین سال قرن جدید انقلاب مدیریتی کشور در همه سطوح رقم بخورد. امنیت ملی کشور نبایستی بازیچه شل تنبانان قرار گیرد. این یکصد نفر بایستی شناسایی و به افکار عمومی معرفی شوند. بی شک همچون کاترین پرستو! شل تنبان‌ها هم ظاهری موجه و.. دارند! اینجاست که یدالله فوق ایدیهم عینیت می‌یابد و الم یعلم بان الله و یری نمود پیدا میکند. باید رسوا شوند آنان که به این ملت و نظام خیانت میکنند.

خواست ملت از مقامات امنیتی و قضایی کشور اینست که:

برای صیانت از آبروی ۸۰ میلیون نفر ایرانی، اسامی این ۱۰۰ نفر سریعاً اعلام شود.

مردم حق دارند که بدانند این شل‌تنبان‌ها چه کسانی هستند.

اگر مردم را محرم بدانیم و از قدرت نظارت دلسوزانه آن‌ها در تمام ارکان نظام استفاده کنیم، پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی امری ساده خواهد بود و در این صورت می‌توان امیدوار بود که کاترین‌های دیگری نتوانند چنین نفوذی انجام دهند.

انتظار است مقامات ذیربط بدنبال پرستو‌هایی که هنوز در حال لانه ساختن در دل مقامات هستند؛ باشند که کاترین‌های جدیدی متولد نشوند و. هرچند که شبکه جاسوسی هر روز طرحی نو در آستین دارد.


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال رسمی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
2
4
آیا اسلام و دستوراتش فقط واسه مردمه ، واسه خود مسئولین نیست؟ اینترنت هم واسه همین جور اخبار احتمالا میخوان صیانت کنن .ما مردم خون میریزم و عرق می ریزیم برای یک لقمه نان و یک چندر غاز درآمد،آن وقت چرا نباید نظارت مردمی روی کار بعضی از آقایون باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
2
0
شل تمبانی را به اسلام و مدیران جامعه اسلامی نباید ربط داد. به ضعف نظارت ها ربط دهید. اگر نظارت تقویت بشود. کسی جرات نمی کند در نظام اسلامی دست از پا خطا کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین