پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۷۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
بنظر می‌رسد که گروه بهمن خودرو بعد از مشکلات ایجاد شده برای این شرکت و شرکت کروز، به روش‌های مختلف قصد جلب افکار عمومی با خبر‌های مثبت یا تبلیغاتی را دارد. در آخرین اقدامات انجام شده، اقدام به تعریف لگوی جدید برای شرکت شده است. برخی از منتقدین معتقدند که طرح جدید زیبایی‌ها و جذابیت بیشتری از طرح قبلی این خودرو ساز داشته، اما فارسی نوشته بهمن در طرح قدیم، زیباتر از طرح جدید بوده است.
شعار سال: گروه خودروسازی بهمن به عنوان بزرگترین شرکت خودروساز خصوصی کشور بعد از کسب موفقیت در عرضه محصولات با کیفیت در حوزه خودرو‌های تجاری، سواری و موتور سیکلت‌های برقی، برای دومین بار بعد از خصوصی سازی، از لوگوی جدید خود با مفهوم سرازیر شدن بهمن در ارتفاعات، رونمایی کرد. علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن تاکید کرد که از سال ۱۴۰۱ پروژه‌های توسعه بهمن با عرضه محصولات جدید وارد فاز تازه‌ای گردیده و دیگر تولیدات با کیفیت پیشین نیز، تقویت خواهند شد.
افتتاح لوگوی جدید گروه بهمن خودرو
مدیرعامل مدعی شد که در سال ۱۴۰۱ در بخش سواری با عرضه سه محصول جدید رسپکت، فیدلیتی و دیگنیتی پرستیژ و در حوزه تجاری با دو برابر کردن تولیدات سیبا موتور و بهمن دیزل وارد میدان می‌شوند. عرضه اینرودز (به لحاظ فنی یک ون باری بوده که برای اولین بار در این دسته محصول در کشور ارایه گردیده) در حوزه کامیونت سبک و در حوزه تجاری سنگین نیز به زودی کامیون ۱۲ و ۱۸ تن به سبد محصولات گروه بهمن اضافه خواهند شد.
گروه خودرو سازی بهمن در اسفند ماه طی اقداماتی از کامیون پرقدرت امپاور رونمایی کرد و خط تولید وانت کارا را به بهمن دیزل سپرد و خط تولید به شهرک صنعتی البرز واقع در شهر قزوین انتقال یافت.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین