پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به فرا رسیدن فصل کشت برنج خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: هنوز بذر‌هایی که کشاورزان باید برای شالیکاری و نشا آماده کنند، توزیع نشده است، نسبت به رفع این مشکل اقدام کنید.

شعار سال: نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به فرا رسیدن فصل کشت برنج خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: هنوز بذرهایی که کشاورزان باید برای شالیکاری و نشا آماده کنند، توزیع نشده است، نسبت به رفع این مشکل اقدام کنید.
 
رضا حاجی‌پور در نشست علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای ساداتی نژاد؛ در حال فصل کشت و کار برنج است و هنوز بذرهایی که کشاورزان باید کاشته و برای شالیکاری و نشا آماده کنند، توزیع نشده است. برنجکاران منتظرند که در مراکز خدمات کشاورزی در مناطق مختلف و در سطح استان های شمالی، بذرها توزیع شود که تاکنون این اتفاق نیفتاده است، از شما درخواست داریم در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.
 
نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم ادامه داد: موضوع بعدی لزوم حل مشکلات صادرات محصول کیوی در سطح مازندران است که این موضوع همچنان به قوت خود باقی است.
 
وی با تاکید بر حل مشکل دامداران و باغداران مطرح کرد: امیدوارم وزیر جهاد کشاورزی درخصوص تامین نهاده های دامی مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:22 اسفند 1400، کدخبر: 1208111 ،www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین