پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران گفت: با فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان قیمت تراکتور در بازار آزاد نزدیک به صد میلیون تومان کاهش یافت.
شعار سال: ناصر قربانیان مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران اظهار داشت: درحالی که قیمت تراکتور در بازار آزاد حدود ۶۰۰ میلیون تومان بود با فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان، قیمت این محصول در بازار به ۵۱۰ میلیون تومان تا ۵۲۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

وی افزود: قیمت کارخانه‌ای و مصوب تراکتور ۴۰۲ میلیون تومان است؛ بنابراین گزارش کشاورزان با مستنداتی نظیر پروانه فعالیت، تاییده از سوی وزارت جهاد کشاورزی، مدارک عضویت در اتحادیه ها، مجوز چاه آب یا سند اراضی کشاورزی می‌توانند این محصول را به طور مستقیم از کارخانه خریداری کنند.

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که پیش از این قیمت تراکتور در بازار آزاد ۲۰۰ میلیون تومان گران‌تر از نرخ کارخانه‌ای این محصول بود و بازار سیاه بزرگی تشکیل شده بود که موجب نارضایتی کشاورزان شده بود؛ امید می‌رود که شرکت تراکتورسازی ایران به تعهدات خود برای عرضه مستقیم تراکتور به کشاورزان عمل کند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران، تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: agna.ir/۷۴۶۲۲
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین