پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان گفت: با دریافت دستور اجرا از سوی دادسرای عمومی و انقلاب کامیاران، 9 تن مواد غذائی وآرایشی فاسد و غیرقابل مصرف درجایگاه دفع زباله معدوم می شود.

شعارسال: چندین تن موادغذائی فاسد وهزاران وسیله و مواد آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و قاچاقی از مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر کامیاران جمع آوری شد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این مواد غذائی، آرایشی و بهداشتی توسط بازرسان اداره بهداشت محیط مرکز بهداشت کشف و ضبط شده است.

دکتر کیوان فرهمندی درباره میزان این مواد کشف شده عنوان داشت: در طی 40 روز بازرسی از مغازه های سطح شهر و فروشگاه های و بازارچه های مختلف، بیش از 9 تن موادغذائی، آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته، فاسد شده و قاچاقی جمع آوری گردید.

وی با اعلام هشدار نسبت به خرید لوازم آرایش بهداشتی فاسد وقاچاق خاطرنشان کرد: مراکز بهداشتی وزارت علوم همواره نسبت به مصرف لوازم آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته، تقلبی و قاچاقی به شهروندان هشدار داده و اینک نیز اعلام می گردد شهروندان در هنگام خرید به برچسب های وزارت بهداشت وسلامت کالا دقت نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان از معدوم نمودن کشفیات خبر داد و گفت: با دریافت دستور اجرا از دادسرای عمومی و انقلاب کامیاران، این مواد غیرقابل مصرف درطی روزهای آتی در جایگاه دفع زباله معدوم می شود.

دکتر فرهمندی درپایان این گفت وگو از شهروندان خواست که هرگونه تخلف بهداشتی را با سامانه رایگان ۱۴۹۰ مطرح نمایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری شاهوخبر، تاریخ انتشار: 24آبان1395، کدخبر: 2416: www.shahokhabar.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین