پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
محسن معتمدکیا مشاور وزیر ورزش رشته توییتی در خصوص ماجرای عدم حضور بانوان در ورزشگاه و حواشی پیش آمده در این خصوص در دیدار ایران مقابل لبنان منتشر کرد.
شعار سال: ماجرای عدم حضور بانوان در ورزشگاه و حواشی پیش آمده در این خصوص در دیدار ایران مقابل لبنان جنجال‌هایی زیادی بپا کرده است.

محسن معتمدکیا مشاور وزیر ورزش رشته توییتی را در این خصوص منتشر کرد.

مشاور وزیر ورزش نوشت: «٢۴ ساعت پس از اتفاقات بازی مشهد همچنان انتقاد‌های مختلفی مطرح است. یک سو دلسوزان و هوادارانی هستند که نجیبانه همواره پشتیبان ورزش بوده‌اند و سوی دیگر معدود افرادی که بعنوان مسببان وضع موجود در فوتبال، به جای عذرخواهی و پاسخگویی از همین مردم نجیب، مثل همیشه مدعی‌اند و خودشان را «قربانی» جا زده و ابایی هم برای گرا دادن به فیفا و AFC ندارند. فدراسیون بعنوان متولی فوتبال کشور از مدت‌ها قبل درخواست برگزاری بازی را در مشهد مطرح کرد و با وجود تجربه کم در برگزاری بازی‌های فوتبال ملی در خارج از تهران، با پیگیری فدراسیون این بازی به مشهد منتقل شد.»

او ادامه داد: «در این بین نحوه بلیت‌فروشی، مشکلات عدیده در سامانه اعلامی فدراسیون، رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، حضور بیش از ظرفیت اعلام شده در استادیوم و ... مشکلات زیادی را برای هواداران ایجاد کرد.»

معتمدکیا سیاست وزارت ورزش در قبال این حواشی را اینطور بیان کرد: «سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورود تماشاگران خانم به استادیوم‌هاست؛ سیاستی که در بازی قبلی تیم ملی اجرا شد و می‌تواند با رفع نواقص به الگویی برای سایر بازی‌ها تبدیل شود.»

مشاور وزیر ورزش اضافه کرد: «فدراسیون فوتبال موظف است با بررسی اتفاقات رخ‌داده در بازی دیروز و دلجویی از افرادی که بدلیل ضعف فدراسیون فوتبال در ساماندهی برگزاری بازی، دچار صدمه مادی و معنوی شدند، از آن‌ها دلجویی کند. به زودی نتیجه خدمت مردم عزیز و رسانه‌ها ارائه خواهد شد.»



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۱۳۱۶۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین