پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای اداری خراسان رضوی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به حادثه ورزشگاه، از صبح امروز در جلسه مفصلی که معاونت امنیتی انتظامی با مسئولان ذیربط فدراسیون، وزارت ورزش، ناجا و قوه قضاییه تشکیل داد و همه ابعاد موضوع بررسی و جزئیات موضوع انجام شد، انشاالله جمع بندی به زودی به رئیس جمهور ارائه می‌شود.
شعار سال: وزیر کشور گفت: همه ابعاد حواشی حادثه فوتبال در ورزشگاه مشهد بررسی و جزئیات این موضوع انجام شد.

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری خراسان رضوی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به حادثه ورزشگاه، از صبح امروز در جلسه مفصلی که معاونت امنیتی انتظامی با مسئولان ذیربط فدراسیون، وزارت ورزش، ناجا و قوه قضاییه تشکیل داد و همه ابعاد موضوع بررسی و جزئیات موضوع انجام شد، انشاالله جمع بندی به زودی به رئیس جمهور ارائه می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به اینکه چند مسئله اساسی در شهر مشهد نیاز به بررسی دارد، افزود: در بحث حمل و نقل عمومی خوشبختانه شهردار مشهد برای زائران و مجاوران کار‌های خوبی انجام داده است.

وی همچنین گفت: در خصوص قطار شهری مشهد ۶ کیلومتر در خط سه که باید به خط یک و دو وصل شود و ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که شاید نیاز به افزایش این میزان از کمک باشد تا سریع‌تر راه اندازی شود.

وحیدی در خصوص بحث حاشیه نشینی در شهر مشهد اظهار کرد: مسائلی در حوزه حاشیه نشینی وجود دارد که بخشی مربوط به سند‌های ملکی است که توسعه منطقه و مشکلاتی در آن وجود دارد.

وزیر کشور همچنین به موضوع اتباع بیگانه و مهاجران افغانستانی اشاره کرد و گفت: بعضی از افراد فاقد هویت هستند که باید نسبت به شناسایی کامل و شناسنامه دار کردن این افراد اقدامات لازم انجام شود.

وی همچنین در خصوص تأمین آب شرب مشهد نیز بیان کرد: متاسفانه بحث تامین آب شرب در این شهر جای نگرانی دارد که نسبت به بازچرخانی آب و تسویه فاضلاب شهری باید تصمیمات لازم صورت گیرد.

وحیدی شهرستان کلات را شهری با قدمت تاریخی بالا برشمرد و اظهار کرد: ظرفیت‌های دامی ارزشمندی در این شهرستان وجود دارد، همچنین پنج رودخانه در کلات است که متأسفانه آب آن بدون مدیریت لازم سرازیر به کشور همسایه می‌شود که برنامه مهار یا انتقال آن باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد چرا که آب‌های زیرزمینی بسیار ارزشمند هستند و متاسفانه بخش زیاد آن به کشور همسایه می‌رود.

وزیر کشور گفت: این شهرستان با تامین علوفه خودکفا می‌شوند همچنین با تخصیص آب به عنوان قطب پرورش دام تبدیل می‌شوند و به خاطر مسئله خشکسالی برخی از افراد در این شهرستان حاشیه نشین در مشهد شدند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۶۹۲۶۴، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
نتیجه بررسی رو لطفا اعلام کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین