پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۵۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
آریان با چشمانی اشک بار از مسئولین و متموّلین شهرستان می خواهد سرپناهی در شهر برایشان فراهم کنند تا با برادرش بتوانند دوران کودکی را مانند دیگر هم سن و سالانشان تجربه کنند.

شعار سال: نامش آریان محمدی است کودکی 9 ساله و دانش آموز کلاس سوم ابتدایی است که در همان اوان زندگی فقر را تجربه کرده است و با مادر و برادر کوچکترش آرشام در یک باغ بدون هیچ امکاناتی در 5 کیلومتری شهر دیواندره زندگی میکنند.

سرپناهی می خواهیم

*سرپناهی می خواهیم

5 سال است که صاحب باغ، این مکان را در اختیارشان گذاشته است پدر آریان پیمانکار ورشکسته است و به دلیل بدهی های زیاد در زندان می باشد و خود و مادرش تنهایی بار زندگی را به دوش می کشند و او از همین کودکی بزرگ بودن و سختی کشیدن را تجربه می کند.

سرپناهی می خواهیم

گریه هایش اشک هر بیننده ای را در می آورد، قبلا بر و بیایی داشته اند برادرش آرشام در این باغ متولد شده است و به جز آریان همبازی و دوستی ندارد.

سرپناهی می خواهیم

در ایام مدرسه باید 5 کیلومتر را طی کند تا به شهر برسد مشکلات زیادی دارند در این مدت که در باغ بوده اند با کمترین امکانات زندگی بخور و نمیری را می گذرانند.

آریان با چشمانی اشک بار با گلایه بسیار از وضعیت سخت زندگی از مسئولین و متموّلین شهرستان می خواهد سرپناهی در شهر برایشان فراهم کنند تا با برادرش بتوانند دوران کودکی را مانند دیگر هم سن و سالانشان تجربه کنند.

سرپناهی می خواهیم

مادر آریان می گوید نمیدانم امیدی هست که از این همه بدبختی نجات پیدا کنیم؟ و روزی می آید که شاهد شادی و خوشحالی فرزندانم باشم و خانواده ام دوباره همچون گذشته دور هم جمع شویم؟

وی می گوید به خاطر لطف صاحب این باغ که در اختیارمان گذاشته است آواره دشت و خیابان نشده ایم ما هم در جواب لطف ایشان گهگاهی به کار باغ رسیدگی می کنیم تا شاید جبران لطفش را کرده باشیم.

آری در دنیایی با این همه پیشرفت و تکنولوژی، اطرافمان کسانی هستند که با چنین شرایط سختی زندگی می کنند و به نان شب نیز محتاج اند اما مردمان دیار کردستان سخاوتمند هستند و رنج و محنت هم نوعان خود را نمی توانند ببینند.

سرپناهی می خواهیم

این خانواده نیازمند ترحم و دلسوزی نیستند اما به لطف مردمانی مهربان و خیّر و حمایت دستگاه‌های حمایتی امید دارند و سقفی امن برای گذران زندگی پر مشقت خود می خواهند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سارال خبر، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395، کد مطلب: 1291:www. saralkhabar.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
تا چه اندازه میتونه ارزوهای ایرانی ها سقفشون کوچیک بشه؟ انقدر از این دست هانواده های محروم تو ایران هست که نمیشه شمردشون
ا.ف75
ناشناس
Switzerland
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
مردم باید در هر شرایطی که هستند قدر سقفی که بالای سرشان است را بدانند ، و باید برای نعماتی که خدا به آن ها داده شاکر باشند
ا.ح75
ناشناس
India
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
ای خدا پس کی میخواد این اخبار و امار ناراحت کننده فقر تو کشورمون از بین بره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
این نتیجه نبود یک سیستم درست حسابی در ایران برای توزیع عادلانه ثروت است ؛ چیزی از کشور های دیگر کم نداریم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا مسئولین امر مربوطه چطوری سبا خوابشون میبره؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
خیلی ها هستند که شرایط بسیار خوبی دارند از لحاظ زندگی ولی هنوز هم نا شکری میکنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
ادم نمیدونه چی بگه...این همه سختی و نصیبت برای بچه هایی به ابن سن و سال
ا.ف۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین