پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
طحان نظیف در صفحه شخصی خود نوشت که طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰ مغایر با قانون اساسی است.

شعار سال: نمایندگان مجلس فروردین امسال تصویب کرده بودند مهلت تحویل مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) که در قانون بودجه پارسال تعیین شده، تا شهریور ۱۴۰۱ تمدید شود.

مجلس ۲۲ اسفند پارسال با فوریت‌دهی به بررسی طرح تمدید اختصاص قیر رایگان موافقت کرده بود.

در این طرح، اختصاص قیر رایگان به برخی نهاد‌ها و سازمان‌ها تا ۶ ماه دیگر تمدید می‌شود؛ مصوبه‌ای که در قانون بودجه پارسال قرار دارد.

قانون بودجه ۱۴۰۰ وزارت نفت را مکلف کرده بود تا ۱۵ هزار میلیارد تومان برای مواد اولیه قیر اختصاص دهد و این مواد اولیه را در اختیار پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها بگذارد.

آقای طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت با توجه به اینکه فرآیند قانونی اختصاص مواد اولیه قیر و حواله‌های صادر شده آن در سال ۱۴۰۰ انجام نشده، تمدید این بند از قانون بودجه تا شهریور امسال مغایر اصل ۵۲ قانون اساسی شناخته شده است.

طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰ مغایر قانون اساسی شناخته شد
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۸۱۲۵۱۳۹، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین