پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۱۵۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
ناصر امانی، عضو شورای شهر درباره انتصاب محمد رحیم مرتضوی، فرزند معاون اجرایی ابراهیم رئیسی، به عنوان شهردار منطقه ۹ تهران گفت: با توجه به شناختی که شخصا از ایشان دارم، توانش کمتر از بسیاری از شهرداران فعلی مناطق ما نیست. من این انتصاب را انتصاب بدی نمی‌بینم. نسبتی که ایشان با آقای صولت مرتضوی دارند، نقشی در این انتصاب نداشته و منع قانونی وجود ندارد
شعار سال: یک عضو شورای شهر تهران ضمن تایید خبر انتصاب فرزند معاون اجرایی رئیس جمهور، به سمت شهردار منطقه ۹ تهران، عنوان کرد که او دانشجوی دکتری حقوق است و با قوانین و مقررات شهرداری آشنایی دارد.

ناصر امانی، درباره انتصاب محمد رحیم مرتضوی، فرزند معاون اجرایی ابراهیم رئیسی، به سمت شهردار منطقه ۹ تهران، گفت: «ایشان کارمند با سابقه شهرداری تهران هستند و بیش از ۱۲، ۱۳ سال سابقه خدمت رسمی در شهرداری تهران را دارند. پیش از این مدیر ستادی در شهرداری بودند و اکنون به بخش عملیاتی شهرداری منتقل شدند.»

وی در ارزیابی خود از توانایی مرتضوی جهت مدیریت این منطقه، عنوان کرد: «با توجه به شناختی که شخصا از ایشان دارم، توانش کمتر از بسیاری از شهرداران فعلی مناطق ما نیست. من این انتصاب را انتصاب بدی نمی‌بینم. نسبتی که ایشان با آقای صولت مرتضوی دارند، نقشی در این انتصاب نداشته و منع قانونی وجود ندارد. اگر فرزند یکی از اعضای شورا یا معاونین شهردار تهران این انتصاب صورت می‌گرفت، در آن صورت می‌شد گفت که با مدیریت تعارض منافع در تضاد است، ولی در شرایط فعلی هیچ منع قانونی وجود ندارد.»

این عضو شورای شهر تهران افزود: «ایشان یک جوان با استعداد، تحصیلکرده و دانشجوی دکتری حقوق‌اند و کاملا با قوانین و مقررات شهرداری هم آشنا هستند. شهردار و کمیسیون تشخیص دادند که آقای مرتضوی توانایی اداره منطقه را دارد. من هم ایرادی در این انتصاب نمی‌بینم همچنین تا جایی که از سیستم شهرداری تهران پیگیری کردم، انتصاب ایشان هیچ ارتباطی با نسبتی که با معاون اجرایی رئیس جمهور دارند، ندارد.»

امانی در ادامه تاکید کرد: «من از روز اول که ایشان منصوب شدند، اخبار مربوطه را پیگیری کردم همچنین پیام‌های عمدتا انتقادی هم به ما رسید، ولی باید جانب انصاف و حق را در نظر بگیریم. از داخل شهرداری فردی با استعداد و توانمند را منصوب کرده‌اند، اگرچه ممکن است افراد زیادی که هم تراز ایشان و توانمند در اداره منطقه، در شهرداری وجود داشته باشد، اما این مسابقه‌ای‌ست که شهرداری باید زمینه‌اش را فراهم کند تا همه افراد با شرایط ایشان، امکان عرضه استعداد و توانمندی خودشان را داشته باشند.»

او افزود: «شاید به این بخش اعتراض داشته باشم یعنی اینکه فرصت برای همه افراد در شهرداری، برای شرکت در این مسابقه ممکن است فراهم نشده باشد. ولی وقتی سابقه آقای مرتضوی را بررسی کردم، متوجه شدم که در طیف مدیران جوان قرار می‌گیرند، یک کارمند رسمی شهرداری بوده همچنین سابقه خدمت بیرون از شهرداری را دارد. ایشان در حوزه اجرایی هم سابقه داشتند، اما عمده خدمتش در شهرداری در حوزه ستادی بوده که الان به حوزه اجرا منتقل شده است.»

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۶۱۷۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
6
چطور باید مطمئن باشیم که نسبتشون هیچ نقشی در انتصاب نداشته
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
5
بخدا خیلی از پسران این مرز و بوم ، پسران خوب و رشیدتری از امثال فرزندان این مسولان هستند پس چرا آنها نباید در چنین پست هایی به کار گمارده شوند؟.!!!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
ایشان ژن برتر هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
1
با سلام و خسته نباشید برادر ایشان هم سرپرست ستاد مواد مخدر استان چهار محال و بختیاری بودند.
عجیب است که دو آقازاده این چنین مستعد هستند واینچنین مدیر و عجیب تر اینکه قبل از وزارت پدرشان و قبل از اینکه ایشان پست دریافت نمایند حتی استخدام هم نبوده اند الان خیلی از جوانان نخبه ما استخدام نمیشوند. متاسفم که اهمیتی به شعور مخاطب نمیدهید و این را بدانید به ازای هر کرسی مملکت که امروزه شبهه دار به دست این و ان میرسد شهید داده ایم هر ناکارامدی شما یک تیر بر قلب نیرو های بسیجی کشور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
این اطلاعات مورد تائید است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
بعید است پدر و پسر از پس امتحان دیپلم برآیند، چه برسد مدرک دکتری حقوق از دانشگاه در پیت عدالت.
مدیر پایگاه

سلام 
درباره ادعای شما برای مدرک دیپلم یا بالاتر ، نمی توانیم نظر خاصی بدهیم و نظری نداریمف اما در خصوص صلاحیت ها برای انتصاب، شایسته سالاری و وضعیتی عملکردی این دو عزیزف طومارها بحث کارشناسی و حقوقی داریم که ارایه کنیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین