پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
برخلاف تاکید‌های ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری مبنی بر انتخاب مدیران دولت سیزدهم بر مبنای تخصص، کارآمدی و انقلابی بودن، شاهد انتصاب شخصی با مدرک دکتری جغرافیای سیاسی به عنوان رئیس هیات مدیره پتروشیمی شازند هستیم!

شعار سال: کیومرث یزدان پناه درو که دارای دکتری وکارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران وکارشناسی اطلاع رسانی و کتابداری می‌باشد در حالی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند منصوب شده است که این شرکت یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی در کشور می‌باشد که در بورس نیز حضور فعالی داشته و حدود ۴ هزار نفر در آن اشتغال دارند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند در بهمن ماه سال گذشته اعلام کرده بود:' فروش پتروشیمی شازند در سال جاری به ۱۶ هزار میلیارد تومان رسید که در سابقه مجتمع بی مانند است. همچنین این شرکت تنها پتروشیمی در ایران است که سوخت کشتیرانی تولید می‌کند.

دقت شود که رئیس جمهور چند ویژگی را توامان برای انتصاب مدیران ذکر کرده است که تخصص و کار آمدی از ارکان این ویژگی هاست پس نمی‌توان تنها با اتکا به یک ویژگی، فردی را به عنوان عضو هیات مدیره شرکتی منصوب کرد چرا که مدرک تحصیلی یزدان پناه سنخیتی با عملکرد شرکت پتروشیمی شازند ندارد. این در حالی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر انتصاب مدیران کارآمد تاکید دارند.

دکترای جغرافیایِ سیاسی، رئیس هیات مدیره پتروشیمی شازند!

نام یزدان پناه در سایت دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران می‌باشد و گفته می‌شود وی استادیار و از اعضای هیئت علمی این دانشگاه محسوب می‌شود. یزدان پناه در مهر ماه سال گذشته (۱۴۰۰) از سوی مسئولان وزارت علوم به عنوان معاون تأیید صلاحیت مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم نیز منصوب شده است.

یکی از ایراد‌های درستی که دولت گذشته گرفته می‌شد ابوالمشاغل بودن برخی مدیران منصوب در دولت حسن روحانی و انتصاب مدیران غیر متخصص در بخش‌های مختلف به خصوص درشرکت‌ها بود بنابراین انتظار این است که رویه غلط گذشته که مورد انتقاد شدید ابراهیم رئیسی نیز بوده است در دولت فعلی تحت هر عنوانی تکرار نشود.

یزدان پناه در یادداشتی در تیر ماه سال ۱۳۹۷ از سقوط آزاد بازار سکه و ارز خبر داده بود و پیش بینی کرده بود که در ۶ الی ۹ ماه این سقوط اتفاق خواهد افتاد.

دکترای جغرافیایِ سیاسی، رئیس هیات مدیره پتروشیمی شازند!
دکترای جغرافیایِ سیاسی، رئیس هیات مدیره پتروشیمی شازند!

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر خبر، تاریخ انتشار:۷ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۱۱۲۲۴، www.asrkhabar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین