پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۸۴۹۷
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
عموعابدینی گفت: دولت سیزدهم برنامه طرح تحول آموزش عالی را ابلاغ کرد تا برنامه‌های عملیاتی آن آماده و مصوب شود چرا که مدرک گرایی یک مشکل است که در کشور وجود دارد و لازم است برای توانمندسازی دانشجویان همگام با صنعت کشور فرهنگ سازی شود.
شعار سال: معاون آموزشی وزارت علوم در حاشیه بازدید از دومین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در دانشگاه شهید بهشتی ضمن تشکر از سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون در صحت و سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی درباره مهارت آموزی در حوزه آموزش عالی گفت: دولت سیزدهم برنامه طرح تحول آموزش عالی را ابلاغ کرد تا برنامه‌های عملیاتی آن آماده و مصوب شود چرا که مدرک گرایی یک مشکل است که در کشور وجود دارد و لازم است برای توانمندسازی دانشجویان همگام با صنعت کشور فرهنگ سازی شود.

عمو عابدینی در ادامه گفت: در حال حاضر در مقطع کارشناسی حدود ۲ میلیون دانشجو، در مقطع کارشناسی ارشد حدود ۵۰۰ هزار، در مقطع دکتری حرفه‌ای ۹۵ هزار و دکتری تخصصی ۱۶۰ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که وضع موجود بیانگر آن است که از لحاظ تولید علم دانشگاه‌های کشور مقام ۱۵ در جهان و مقام اول را در منطقه دارند که این خود موجب تعلیم وپرورش دانشجویان ممتاز در زمینه فناوری و نوآوری شده است.

وی افزود: لازم است علم با صنعت گره خورده تا دانشجویان بتوانند مشکلات صنعتی و کاربردی کشور را برطرف کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۳۹۶۹۳، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین