پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۴۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کنار گود قرار گرفته اند و فریاد لنگش کن لنگش کن سر می‌دهند. مرغدار و دامدار بیچاره در میدان است و برای گرفتن یک وام دو میلیارد تومانی برای تامین نهاده به ذلت و بیچارگی می‌رسد. آن وقت این والا مقام مدعی است که دو خط اعتباری خرد و کلان برای تامین منابع مالی در نظر گرفته ایم؟ لازم به توضیح است که در خصوص شفافیت آن خط اعتباری کلان هم بزودی وارد خواهیم شد. خواص نفع برنده از آن خط (چه خصوصی و چه مثلا شرکت پشتیبانی امور دام دولتی و جی تی سی) کدامند را.
شعار سال: آقای محمد قربانی گفت:وزارت جهاد کشاورزی بعد از آزادسازی قیمت در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی تامین نقدینگی واحد‌ها و جمع آوری مازاد تولید را در دستور کار قرار داده است.

به گفته او، وزارت جهاد در راستای تامین نقدینگی ۲ خط اعتباری در نظر گرفته است که خط اعتباری نخست برای واردکنندگان و واحد‌های بزرگ مقیاس حوزه دام و طیور و خط اعتباری دوم در اختیار دامداران روستایی و عشایری، مرغداران گوشتی، تخم گذار و گاوداری‌های صنعتی شیری قرارمی‌گیرد تا نگرانی از حیث تامین نهاده نداشته باشند.

قربانی می‌گوید: تامین نهاده به میزان کافی انجام شده و واردکنندگان همواره در حال تامین نهاده هستند، ذخایر خوبی در کشور داریم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سقف تسهیلات واحد‌های خرد و خط اعتباری دوم ۲۰۰ میلیون تومان است که واحد‌های کوچک و خرد روستایی و عشایری بصورت یارانه و با نرخ کمتر از ۱۸ درصد دریافت می‌کنند.

دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد از ابلاغ ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به صنعت دام و طیور خبر داده که بنابر دستور صریح وزیر جهاد حداکثر ظرف ۴۸ ساعت باید پرداخت شود.

طبق گفته مرغداران اعتباری که برای کمک سرمایه در گردش مرغداران در نظرگرفته شده تنها کفاف ۲ هزار قطعه را می‌دهد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز، تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۷۸۱۵۶۲، www.bultannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین