پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۰۱۳
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
آنقدر تیز هوشی ندارند که بدانند در پائیز و زمستان مصرف این اقلام بالا می رود و تولیدشان پائین می آید. حداقل عوارض را تا پایان مهرماه حذف می کردند و بعد هم از اصلاح قابل تمدید ( در صورت نیاز احتمالی) استفاده می نمودند. وزیر جهادکشاورزی کجای ستاد تنظیم بازار است و این پیشنهاد توسط چه کسی به ستاد تنظیم بازار ارائه شده است؟

شعار سال: مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تصویب ستاد تنظیم بازار، عوارض صادراتی برخی از محصولات پروتئینی و لبنی حذف شد.

 «محرم سلطانی» افزود: مطابق با بند یک مصوبات جلسه مذکور عوارض صادراتی مرغ، تخم‌مرغ، شیرخشک صنعتی و خامه فله‌ای جهت حفظ تولید داخل و جلوگیری از ضرر و زیان دامداران و تولیدکنندگان از تاریخ ۱۴۰۱/۳/۷ تا پایان سال جاری حذف می‌شود.

مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: بر اساس آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار کشور مقرر شد تا از تاریخ ۷ خردادماه عوارض صادراتی برخی از محصولات پروتئینی و لبنی حذف شود که بر این اساس عوارض صادراتی پرداخت شده قابل استرداد به صادرکنندگان است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:84795912، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین