پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۰۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
نماینده مرودشت در مجلس از تدوین آیین‌نامه واردات خودرو در ۱۰ بند در وزارت صمت خبر داد.
شعار سال: جلیل رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی یک خبرگزاری، در تشریح آخرین اخبار تدوین آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو، اظهار کرد: طبق آخرین اخباری که به بنده رسیده، آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده و در نوبت تصویب در هیئت دولت است.

وی با بیان اینکه این آیین‌نامه در ۱۰ بند تدوین شده است، افزود: طبق اخباری که بنده دارم شرط سقف دلاری برداشته شده و قرار است واردات خودرو با تعرفه انجام شود.

نماینده مرودشت در مجلس اظهار کرد: نظر نمایندگان مجلس هم این بود که واردات خودرو بدون سقف باشد و از طریق تعرفه کنترل شود.

رشیدی با بیان اینکه با این روش خودرو‌های ارزان قیمت و اقتصادی با تعرفه کمتر و خودرو‌های با قیمت بالا باید تعرفه بیشتری بپردازند، ادامه داد: نظر ما این بود که خودرو‌های با حجم موتور پایین و کم مصرف یعنی خودرو‌های اقتصادی کمتر از ۱۰ هزار دلار بین ۵ الی ۱۰ درصد و خودرو‌های ۴۰ یا ۵۰ دلاری با تعرفه ۹۵ تا ۱۰۰ درصد تعرفه بپردازند.

وی بیان کرد: قرار است بنده جلسه‌ای با آقای فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت داشته باشم و درباره آیین‌نامه تدوین شده برای واردات خودرو بحث و تبادل نظر شود.

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس در پایان ضمن انتقاد از تاخیر ۳ ماهه در تدوین آیین‌نامه واردات خودرو، گفت: تاخیر در تدوین آیین‌نامه‌ای که همه موارد آن مشخص است جای نگرانی دارد؛ ما نگران هستیم که خدایی نکرده مافیا در این مورد نفوذ کرده باشد.
تعداد بازدید : 2
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۳۴۰۷۲، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین