پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۲۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
سعید پورزادی، رییس ستاد مدیریت بحران کیش در نشست مشترک برگزار شده بیان داشت که شایعات مربوط به افزایش قیمت بلیت هواپیما کذب بوده و با توجه به زلزله‌های کیش و تشدید نگرانی‌های برخی از ساکنان، برنامه‌های افزایش پرواز به این جزیره در حال دنباله گیری است. بر این اساس، از صبح امروز با همکاری سازمان هواپیمایی و شرکت‌های خدمات هوایی پرواز‌های فوق العاده‌ای جهت خروج کیشوندانی که نگران هستند دایر شده است.
شعار سال: سعید پورزادی در جلسه مدیریت ستاد بحران کیش با اشاره به اینکه در زلزله صبح امروز هیچ کدام از زیرساخت‌های فرودگاه و بندرگاه جزیره آسیب ندیده است اظهارکرد: شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر گران شدن بلیط‌های هواپیما‌ها مطرح شده بود که این موضوع صحت ندارد.

وی با بیان اینکه از صبح امروز سعی شده با همکاری سازمان هواپیمایی و شرکت‌های خدمات هوایی پرواز‌های فوق العاده‌ای جهت خروج کیشوندانی که نگران هستند دایر شده، گفت که دست اندرکاران هم اکنون در حال فروش بلیط‌ها هستند تا از ساعت یک تا هفت بامداد روز یکشنبه نسبت به حمل و نقل مسافران اقدام کنند.

وی با تاکید براینکه مردم با وقوع زلزله که البته قابل پیش بینی نیست در کنار رعایت موارد ایمنی آرامش خود را به صورت کامل حفظ کنند، افزود: برای ارائه خدمات مناسبت‌تر در مواقع ضروری تامین ۱۱ آمبولانس با همکاری وزارت کشور و تامین بالگرد‌ها با همکاری نهاد‌های مختلف امدادی هماهنگی‌های لازم انجام شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن در جزیره مستقر شوند.

پورزادی یادآور شد: تمهیدات لازم در خصوص ذخیره آذوقه، سوخت و کالا‌های اساسی و همچنین اسکان موقت کیشوندان در این جزیره انجام شده است و از از این حیث نگرانی وجود ندارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۴۵۰۲۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
0
همیشه عده ای هستند که از فرصت ها سوء استفاده کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین