پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، خبر از راه اندازی پلیس امنیت اخلاقی در سراسر کشور داده و تاکید نموده که در طرح صیانت اخلاقی، برخورد هدفمند، قانونمند، روشمند و مستمر با هنجارشکنان اخلاقی در دستور کار قرار می‌گیرد. ضمن تشکر از پلیس برای راه اندازی این طرح و نظر به اهمیت موضوع، با قید فوریت درخواست تعریف کانال ها، روش‌ها و روند‌های نظارت موثر مردمی بر کار پلیس با هدف ممانعت از تندروی‌ها و کند روی‌های احتمالی و خدای ناکرده از حد گذری‌های منجر به هزینه زایی داخلی و خارجی برای نظام، وجود دارد. با توجه به اهمیت موضوع، این کانال نمی‌تواند کانالی عمومی مثل ۱۱۰ یا ۱۹۷ باشد.

شعار سال: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راه اندازی پلیس امنیت اخلاقی در راستای برخورد هدفمند و قانونمند با هنجارشکنان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر امروز شنبه ۱۸ تیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب ساختار جدید ابلاغی انتظامی که پایال سال گذشته توسط فرمانده کل قوا ابلاغ شد پلیس امنیت اخلاقی در حال راه اندازی است.

وی ادامه داد: شورای مرکزی با حضور فرمانده کل و تعدادی از مسئولان تشکیل شده و این شورا به صورت جدی درصدد اتخاذ روش‌های صحیح برای صیانت از ارزش‌های جامعه است، خوشبختانه امنیت اخلاقی در تهران با شدت در حال انجام است و اقدامات این حوزه در دیگر استان‌های کشور نیز آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه درطرح صیانت اخلاقی، برخورد هدفمند، قانونمند، روشمند و مستمر با هنجارشکنان اخلاقی در دستور کار قرار می‌گیرد، تأکید کرد: به طور قطع جامعه از نیروی انتظامی در تزار انقلاب اسلامی انتظار دارد خود به عنوان یک دستگاه انقلابی از ارزش‌های جامعه حراست و پاسداری کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۵۰۷۱۷۷، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
1
چه حرف عجیبی؟ کانال نظارت بر پلیس؟ اون هم در ایران
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
1
1
سلام:
من باوجودگشت ارشادموافقم وگشت ارشادحتمابایدباشدوبایدجلوی بی حجابی هارابگیرد ومن ازگشت ارشادحمایت می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین