پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
محمد پیران نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ رزن در دورهٔ ششم مجلس شورای اسلامی درگذشت. به همین مناسبت علی نیکزاد ، پیام تسلیتی را در مجلس قرائت نمود.
شعار سال: محمد پیران نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ رزن در دورهٔ ششم مجلس شورای اسلامی بدلیل سکته قلبی در سن ٧٨ سالگی درگذشت ( متولد 1323 ) . وی از مبارزان دوره طاغوت بود که حدود چهارده سال از عمرش را در شکنجه گاه‌های رژیم پهلوی دوم سپری کرد.
در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که در غیاب قالیباف اداره جلسه را برعهده داشت، گفت: مطلع شدیم جناب آقای محمد پیران نماینده محترم رزن در دوره ششم مجلس شورای اسلامی به رحمت ایزدی پیوستند.  مصیبت وارده را به خانواده داغدار و معزز ایشان و همچنین مردم شریف رزن و درگزین تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 
لازم به توضیح است که حوزه انتخابیه رزن در استان همدان واقع شده و دارای یک صندلی یا کرسی در مجلس شورای اسلامی بوده و شامل بخش های قروه درجزین،سردرود،مرکزی می شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مدارا، تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۹۵۸۱۹، www.modara.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
1
خدا رحمت کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین