پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۸۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
اینکه ک از کشمش می‌شود، دوستان می‌گویند که دو ساختمان خاص حوالی کردستان و شیخ بهایی دچار مشکل شده اند، سیگنال نوعی آسیب پذیری شدید را القا نموده و منتقل می‌کند. سه بار در سال ۱۴۰۱ شاهد ادله‌هایی از این جنس هستیم. جناب سردار جلالی، سازمان محترم پدافند غیرعامل، شما احساس خطر نمی‌کنید؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: سخنگوی محترم سازمان مخابرات با نوعی شور و حرارت می‌گوید که ساعت ۱۳ در دو حوضچه ارتباطی تهران آتش‌سوزی رخ داد و این موضوع باعث اختلالِ ارتباطات ثابت و دیتا شد. الان آتش مهار شده و همکاران ما درحال رفع خرابی هستند. الان وضع تلفن ثابت پایدار است و دیتا اختلال دارد. پیش‌بینی می‌شود که مشکل خطوط اصلی تا امشب برطرف شود و مشکل بقیه مسیر‌ها تا فردا برطرف می‌شود و..
تعداد بازدید : 12

توجه به این سخنان در حد تشریح یک رویداد، مشکلی ندارد، اما وقتی به تکرار سه باره آن در سال می‌رسیم، سوالات و شائبه‌ها مطرح می‌شوند. سوالات و شائبه‌هایی مستقر در طیف خرابکاری تا ضعف و وجود مشکلات بنیادین.

هر دو سر این طیف قابلیت سو استفاده دارد و سازمان پدافند غیر عامل بعنوان یک سازمان مستقل چند هدفه پیشگیری کننده، ساکت است. آیا باور کنیم که سازمان پدافند، حساسیت لازم برای ورود به مسئله را ندارد؟ آیا باور کنیم که برخی از عوام بحث دستکاری کردن شبکه و تغییر DNS‌ها و موارد دیگر را مطرح می‌کنند؟ آیا باور کنیم که دشمن نسبت به این مشکلات، کم تفاوت و بی تفاوت است؟

بعد از جنبه‌های امنیتی و فنی کار، نوبت به جنبه کاربری‌ها و حوزه اقتصادی و اخلاقی می‌رسد. ضرر و زیان قانونی کاربران را چه کسی جبران می‌کند؟ چه کسی مدت زمان اختلال را روی سرویس دوره ای کاربران اضافه می‌کند؟ چه کسی قرار است از مردم یک عذرخواهی خشک و خالی کند؟

مدیریت تخصص می‌خواهد و فرهنگ خاص خودش. بنظر شما چند درصد مدیران فعلی ما را می‌توان مدیر نامید؟ سربسته عرض شد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
خجالت نمی کشه که اصل ماجرا رو می دونه و اینجور صحبت می کنه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
اعتمادنوشت:

شفاف باشید!، درحال اجرای صیانت هستید؟ آتش‌سوزیی که ایران را شبیه به کره شمالی کرد!

آیا بهتر نیست اگر طرح ضد اینترنتی مجلس موسوم به صیانت در حال اجرا توسط وزارت ارتباطات است این موضوع به صراحت با مردم در میان گذاشته شود و پایانی باشد بر توجیهات و دلایل عجیب و غریب؟

تازه‌ترین اپیزود از سریال «اختلال در اینترنت» روز گذشته در ایران اجرا شد.

اختلال و کندی جریان اینترنت در یک سال گذشته روی اعصاب کاربران راه رفته و در تازه‌ترین انواع و اقسام این اختلال‌ها، حوالی دیروز ظهر، دسترسی کاربران بسیاری از اپراتورهای اینترنت مختل شد.

اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

آنها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آنها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد.

در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.‌

کیوان نقره‌کار، کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات، با انتقاد از اطلاع‌رسانی غیرشفاف درباره این مسئله گفت که در این فضا هر احتمالی می‌تواند درست باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
پدافند غیر عامل یک ساله که خاموشه . نمی دونم چرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین