پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
برای خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی ۸۲ میلیارد تومان برای ایجاد ۲۱ هزار متر مربع سایبان در مرز بین المللی مهران قرارداد منعقد شده است.
شعار سال: حسن بهرام نیا استاندار ایلام گفت، برای خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی ۸۲ میلیارد تومان برای ایجاد ۲۱ هزار متر مربع سایبان در مرز بین المللی مهران قرارداد منعقد شده است. وی با بیان اینکه ۶۶ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد می‌کنند، افزود: با کمترین اعتبار هم اکنون پیمانکاران حوزه زیرساخت در مسیر مهران و پایانه مرزی مهران در حال فعالیت هستند.

استاندار ایلام در خصوص پل صلواتی در مسیر ایلام - مهران نیز گفت: این پل زیر نظر قرارگاه خاتم تا قبل از اربعین به بهره برداری می‌رسد. بهرام نیا اضافه کرد: گزارش اقدامات اربعین در ایلام خدمت رییس جمهور ارایه و مورد رضایت ایشان قرار گرفت و خواستار توجه ویژه به زیرساخت‌های ایلام شدیم.

سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی انتظامی کشور نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات استاندار ایلام در حوزه اربعین، گفت: باید همه مسوولان به مهران نگاه ملی داشته باشند. گشت‌های پلیسی برای افزایش میزان ضریب امنیت زائران در ایام اربعین افزایش می‌یابد. 

وی با بیان اینکه در ایام اربعین امنیت پارکینگ اربعین تامین خواهد شد، گفت: ایلام جزو امن‌ترین استان‌های کشور از نظر کشف و جرایم است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران، تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۵۲۰۶۳، www.asriran.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
کدام امنیت در پارکینگ های مهران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
چی ساختین با 82 میلیارد تومان مکه؟ تضمین چند ساله داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین