پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
در حالیکه آمار رسمی کشور حکایت از توافق برای خروج ۶۰ هزار زائر اربعین به کشور عراق داشت، شاهد اعلام آمار ورود ۱۵۰ هزار نفری زوار اربعین به داخل کشور( البته تا الان و مسلما آمار بالاتر می رود) هستیم. وزارت کشور با قید فوریت در این خصوص شفاف سازی کند.
شعار سال: «مجید کاکی»، اظهار کرد: موج بازگشت زائران از دیروز شروع شده است و پیش‌بینی می‌کنیم تا دو روز آینده ادامه داشته باشد.
سرپرست فرمانداری مهران ادامه داد:از دیروز دوشنبه تا این لحظه بیش از ۱۵۰نفر از طریق مرز مهران وارد خاک کشور شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود حدود۸۰درصد زائران از مرز مهران وارد کشور شوند.
وی در باره امکانات موجود در مرز مهران گفت:دو بیمارستان،۲۰موکب برای پذیرایی، چندین دستگاه اتوبوس و همچنین یک اردوگاه اضطراری برای اتراق زائران در پایانه مهران وجود دارد.
کاکی در رابطه با تست کرونا گفت:امکانات برای گرفتن تست pcr در پایانه وجود دارد، اما به دلیل جمعیت بالا گرفتن تست از همه‌ی افراد امکان پذیر نیست.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا به نسبت تعداد بیش‌تری از زائران به کشور بازگردند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۷۰۶۰۳۴۴۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین