پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
امروز یکی از تیترهای خبری رسانه ها درخواست از رئیسی برای کنار گذاشتن دستور دادن و جایگزینی تدبیر و مدیریت منابع ، برای حل مسائل و مشکلات کشور بود. هرچه که دولتیان را از خدمت به مردم دور کند، حاشیه است. هرچه آنان را از شنیدن سخن تند، اما صادقانه منتقدان برحذر دارد، وسوسه است. مباد که حاشیه و وسوسه میدان را از متن و نقد بستاند.

شعار سال: اگر تا دیروز جناب رئیسی با «دستور» به دنبال حل مشکل بود از امروز و حتی از یک سال پیش باید با «تدبیر» و مدیریت منابع به حل مسائل و رفع مشکلات همت کند.

 انتظار جامعه از ایشان هم همین است. در زمین بدوند، تردمیل را کنار بگذارند. سیاهه دستورات را به فهرست روشن تدبیر‌ها تبدیل کنند که راه این است و نیاز هم این. هرچه که دولتیان را از خدمت به مردم دور کند، حاشیه است. هرچه آنان را از شنیدن سخن تند، اما صادقانه منتقدان برحذر دارد، وسوسه است. مباد که حاشیه و وسوسه میدان را از متن و نقد بستاند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مدارا، تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۹۷۴۷۴، www.modara.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین