پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
یکی از دلایل تاکیدات رهبر معظم انقلاب روی بحث انقلابی بودن این است که ایشان به خوبی تحلیل درستی از متن جامعه دارند و عمل به آرمان‌های انقلاب از سوی مسئولان ما در حال به انحراف رفتن است؛ این سخنان بی پرده رئیس مجمع بسیج استان قزوین است.
شعارسال: مرتضی روزبه ،درباره ویژگی‌های مدیران انقلابی اظهار کرد: اصالتی برای جناح بندی‌های داخل کشور قائل نیستم و بارها در دوران کاری خود محصور جریان‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نشده‌ام.

وی در ادامه افزود: در موضوع حمایت از مدیران دو نگاه برای من حائز اهمیت است، سلامت و کارآمدی آن فرد، پس از اثبات این دو موضوع جریان سیاسی آن شخصیت مورد ملاک قرار می‌گیرد.

رئیس مجمع بسیج استان قزوین اذعان کرد: سلامت مالی، اخلاقی و خانوادگی جزو مهمترین ملاک‌های من برای حمایت از اشخاص در جریهان‌های مختلف است.

وی ادامه داد: امروز یکی از مهمترین بلایاهای کشور مفاسد اقتصادی است نباید در این موضوع رودربایسی کرد بلکه باید به طور شفاف آن را بیان کرد.

استاندار سابق قزوین ابراز کرد: گاهی شخصیتی فاسد جامه اصلاح طلبی یا اصولگرایی را به تن می‌کند که ما اینگونه اصلاح طلبی و اصولگرایی را قبول نداریم؛ ملاک برای تعامل و حمایت از شخصیتی در ابتدا سلامت اوست.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن مدیران تصریح کرد: یک مدیر انقلابی شخصی است که با سلامت کامل در مسیر خدمت رسانی به مردم قدم برمی‌دارد و اهل تلاش و فعالیت است و در هرجایگاهی که قرار می‌گیرند به دنبال پُرکردن جیب خود و خانواده‌اش اقدام نمی‌کند.

* عمل به آرمان‌های انقلاب از سوی مسئولان ما در حال به انحراف رفتن است

روزبه عنوان کرد: یکی از دلایل تاکیدات رهبری در حوزه‌های مختلف روی واژه "انقلابی بودن" این است که در این مسیر ما دچار انحراف شده‌ایم؛ بدون تعارف باید گفت در ادبیات گویشی مدیران و مسئولان به چه میزان از واژه "انقلاب استفاده می‌شود؟

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز صحبت کردن از انقلاب به یک ضدارزش تبدیل شده و اصل موضوع انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شده است.

رئیس مجمع بسیج استان قزوین بیان کرد: متاسفانه امروز هرکس از انقلاب و شاخصه‌های انقلابی بودن سخن بگوید برچسب تندرو و افراطی بودن می‌گیرد؛ درصورتی که این موضوع کاملا اشتباه است.

وی ابراز کرد: با مطالعه وصیت نامه شهید رجایی به خوبی می‌توان ویژگیهای کامل و مصداقی یک شخص انقلابی را تشخیص داد؛ امروز در حوزه مدیریتی در عمل به مباحث اصلی انقلاب ضعف وجود دارد.

استاندار سابق قزوین تاکید کرد: یکی از دلایل تاکیدات رهبر معظم انقلاب روی بحث انقلابی بودن این است که ایشان به خوبی تحلیل درستی از متن جامعه دارند و عمل به آرمان‌های انقلاب از سوی مسئولان ما در حال به انحراف رفتن است.

وی با بیان اینکه شاخصه‌های انقلابی بودن در بین مدیران ما به انحراف رفته است، گفت: چه کسانی امروز مسابقات اشرافی‌گری در جامعه به راه انداخته‌اند؟ در دوره‌ای ما مدیران بالادستی خود را مشاهده می‌کردیم از شدت سادگی زندگی و نوع مدیریت آنها شرمنده می‌شدیم اما امروز در هر جلسه غبطه می‌خوریم چرا امکانات دیگر مدیران را نداریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 217134، www.sobheqazvin.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین