پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
وزیر صمت در خصوص تخلفات فولادمبارکه گفت: کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند، اما همه این مسائل که اعلام شده تخلف نبوده و البته به دنبال راهکاری هستیم که زمینه برخورد قاطع با افراد خاطی تمهیداتی بیندیشیم که دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.
شعار سال: سیدرضا فاطمی امین روز جمعه در دیدار با آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید، با اشاره به روند رو به رشد اقتصادی کشور گفت: حجم صادرات غیرنفتی ایران در ۴ ماه ابتدایی سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد کرده است.

وی افزود:برغم همه فراز و نشیب‌ها و مشکلات، اما در تولید در ۴ ماهه اول امسال جهش چشمگیری داشته‌ایم و صنعت ایران امروز در زمینه‌های تولید فولاد، مصالح ساختمانی و لوازم خانگی شاهد رشد پس از سال‌های وضعیت نامطلوب است.

وی اضافه کرد: در خصوص ایجاد زیرساخت‌های ریشه برای تولید و صادرات اصلاحات اساسی و زیربنایی صورت گرفته که تا پایان امسال به پایان می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود که در سال آینده در حوزه صنعت تحولات زیادی در خصوص صادرات و افزایش تولید باشیم.

وی از آغاز سیر نزولی کاهش قیمت‌ها و شفافیت بازار خبر داد و تاکید کرد: با راه اندازی سایت قیمت کالا‌ها هم اکنون ۵۴ هزار قلم محصول در سایت وزارت صمت بارگذاری شده که از گرانفروشی و قیمت‌های مختلف جلوگیری خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در خصوص پیشگیری از احتکار نیز سامانه جامع تجارت برای اشراف و رصد موجودی انبار‌ها راه اندازی شده که این سامانه نیز از احتکار کالا جلوگیری کرده است.

فاطمی امین در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات تولیدکنندگان سرمایه در گردش است و درجایی هم برخی تسهیلات در جای خود صرف نمی‌شود خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل نیز از این پس تسهیلات به‌جای واریز به حساب تولید کننده به حساب فروشنده کالا واریز خواهد شد تا از تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

وزیر صمت با اشاره به رسانه‌ای شدن تخلفات فولادمبارکه خاطرنشان کرد کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند، اما همه این مسائل که اعلام شده تخلف نبوده و البته به دنبال راهکاری هستیم که زمینه برخورد قاطع با افراد خاطی تمهیداتی بیندیشیم که دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

فاطمی امین در سفر روز جمعه خود به قم با آیات سبحانی، مکارم و نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم سخنرانی می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۵۶۲۷۱، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
تو راست می گی ، کمش هم باید زیاد باشه خجالت نکش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین