پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
دبیر ستاد اربعین گفت: بیمارستان حله تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته و فعلا امکان دسترسی و شناسایی شهدای حادثه تروریستی امروز عراق وجود ندارد.

شعار سال:

دبیر ستاد اربعین گفت: بیمارستان حله تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته و فعلا امکان دسترسی و شناسایی شهدای حادثه تروریستی امروز عراق وجود ندارد.

آقابابایی گفت: تیم هلال احمر ایران هم اکنون در بیمارستان حله،جایی که جنازه‌ها منتقل شده،مستقر است، اما فعلا اجازه شناسایی اجساد را ندارند تا روال قانونی مربوط به این کار طی شود.

او با اشاره به آمارهای متناقضی که تا به حال از شمار شهدای این حادثه تروریستی منتشر شده، ترجیح داد فعلا از احتمالات سخن نگوید و تاکید کرد که هنوز تعداد شهدا مشخص نیست و تا زمانی که تیم هلال احمر اجازه دسترسی به اجساد را پیدا نکند، نمی‌توان با قطعیت در این باره آماری اعلام کرد.

وی همچنین تاکید کرد: تا این لحظه از ایران مجروحی شناسایی نشده و کماکان آن ١١ افغانی که ساکن ایران هستند، شناسایی شده‌اند.

به گفته آقابابایی، این ١١ تن، سرنشینان یک دستگاه ون بودند که در حین ورود به جایگاه سوخت با انفجار روبرو شده و مجروح شده‌اند.

دبیر ستاد اربعین با اشاره به اظهارات ضد و نقیض از شمار ایرانیان حاضر در آن منطقه، گفت: دو روایت وجود دارد، گروهی از شاهدان از حضور یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی خبر داده‌اند و عده دیگری گفته‌اند که دو دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی در جایگاه سوخت حضور داشته است. این اطلاعات دقیق نیست و تجسس‌ها ادامه دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 5 آذر 1395، کد مطلب: 95090502846: www. isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
ببینید که شدت انفجار چقدر بوده که بخشی از افراد پودر شدن. ضمنا دسته بندی افراد و گروه بندی شان برای ارسال اجساد مطهر ، طبیعی است که طول می کشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین