پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، سه شنبه و چهارشنبه (١۵ و ١۶ شهریور ١۴٠١) در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار خواهد شد. دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در این خصوص اقدام به صدور اطلاعیه دعوت نموده است.

شعار سال: دهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم در تهران برگزار می‌شود. بر اساس اطلاعات دریافتی، دهمین اجلاس رسمی این مجلس، سه شنبه و چهارشنبه  (١۵ و ١۶ شهریور ١۴٠١) در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری دهمین اجلاس خبرگان رهبری دور پنجم در 15 و 16 شهریور 1401

اطلاعیه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری درباره زمان برگزاری دهمین اجلاس رسمی این مجلس در دوره پنجم

باسمه تعالی

به اطلاع نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» می رساند که دهمین اجلاس رسمی این مجلس، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 شهریور 1401، به مدت دو روز در تهران، ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی واقع در خیابان امام خمینی(ره) تشکیل می شود.

خواهشمند است، رأس ساعت 8:30 صبح سه شنبه 1401/06/15 در محل اجلاس حضور بهم رسانید.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۳۹۵۸۲، fa.shafaqna.com / پایگاه مجلس خبرگان رهبری/ سایر منابع 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین