پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
با حکم سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری، حسین رضازاده به عنوان رئیس کمیته فنی این فدراسیون منصوب شد. لازم به توضیح است که رضازاده همچنین به عنوان مشاور عالی سرپرست فدراسیون نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شعار سال : با حکم سجاد اونشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری، حسین رضازاده به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون منصوب شد. رضازاده همچنین مشاور عالی سرپرست فدراسیون نیز هست.

حسین رضازاده درباره فعالیت مجددش در فدراسیون وزنه برداری به عنوان مشاور عالی و عضو کمیته فنی، بیان کرده بود که من روز اول که سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد، گفتم که همه باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم. خیلی از نفرات با مدیریت آقای انوشیروانی مشغول به کار هستند و صحبت کردیم تا چند نفر دیگر هم در جا‌هایی که نیاز هست کمک کنند. ما می‌خواهیم به وزنه برداری ایران و ورزشکاران با استعداد کمک کنیم تا دوباره وزنه‌برداری به یک نسل طلایی برسد. من، انوشیروانی، بهداد سلیمی و کوروش باقری همه ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی وزنه برداری داریم. جلود که رییس فدراسیون جهانی شده و با چند نفر در هیات اجرایی هم آشنا هستیم. با رییس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا هم ارتباط داریم و می‌توانیم برای کلاس‌های مربیگری، داوری و خیلی مسائل دیگر از کمک آن‌ها استفاده کرد. انشاالله سعی می‌کنیم که کرسی خود را در هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا حفظ کنیم.

حسین رضازاده رئیس کمیته فنی فدراسیون شد

رضازاده در پاسخ به این پرسش که در مسئولیت خود در انجمن پارا وزنه برداری باقی می ماند یا خیر؟ گفت: فعلا هستم.

حسین رضازاده رئیس کمیته فنی فدراسیون شد

انوشیروانی در خصوص این انتصاب اظهارداشت، بدیهی است که هر فدراسیون یا رشته ورزشی باید از تجربیات و جایگاه ویژه اسطوره های خود بهره مند شود. رضازاده نه تنها در ایران بلکه در سطح آسیا و جهان چهره‌ای شناخته شده است.

حسین رضازاده رئیس کمیته فنی فدراسیون شد

سجاد انوشیروانی (متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۳ در اردبیل) وزنه‌بردار ایرانی بازنشسته دستهٔ فوق سنگین و سرپرست کنونی فدراسیون وزنه‌برداری است. وی در مسابقات جوانان آسیایی مالزی مقام سوم را کسب کرد او یکی از مدال‌های برنز اردوی تیم ملی ایران را در مسابقات آسیایی گوانگ‌ژو را کسب نمود. نامبرده دارای دکتری فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه محقق اردبیلی و عضو هیات علمی آن دانشگاه است .سجاد انوشیروانی در دورهٔ ریاست علی مرادی رئیس وقت فدراسیون وزنه‌برداری ایران سمت سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری ایران را بر عهده داشت، به دلیل عدم تمکین کیانوش رستمی مبنی بر عدم حضور در اردوی تیم ملی و اصرار او بر تمرین انفرادی، از سمت خود استعفا داد. انوشیروانی گفت «خوشحالم که توانستم دِینم را به وزنه‌برداری ادا کنم و خوشحالم از اینکه از روز اول مقابل بازیکن‌سالاری ایستادم و کوتاه نیامدم.»
در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ طی حکم از طرف وزیر ورزش و جوانان، «سجاد انوشیروانی» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی گردید. انوشیروانی پیرو شکایت صورت داده از نتایج انتخابات فذراسیون وزنه برداری در سال 1398 و به حکم دادگاه در 30 خرداد 1401، بعنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین