پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
رییس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: علی مرادی در صحبت‌ها و برنامه‌های خود گفته بود در هر استان یک خانه وزنه برداری احداث می‌کنم و به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکرد.

شعار سال: حسین رضازاده در خصوص شرایط وزنه برداری ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو بیان کرد: وزنه برداری ایران دو سهمیه برای المپیک دارد که هنوز کسب نشده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا این رقابت یک سال به تعویق افتاد، اما امیدوارم ورزشکاران ما بتوانند سهمیه را کسب کنند. وزنه برداری ایران همیشه در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک مدال آور بوده است و امیدوارم این بار هم ملی پوشانمان خوش رنگ‌ترین مدال‌ها را به دست بیاورند. مردم از این رشته انتظار دارند و امیدوارم دو سهمیه را کسب و در مسابقات هم نتایج خوبی بگیریم.

او با اشاره به عملکرد و وعده‌های علی مرادی عنوان کرد: علی مرادی در صحبت‌ها و برنامه‌های خود گفته بود در هر استان یک خانه وزنه برداری احداث می‌کنم و این اتفاق به هیچ وجه رخ نداد. من در قزوین، اصفهان و کرمان این اقدام را انجام دادم، اما گفته‌های مرادی عملی نشد. در دوره ریاست مرادی استعدادیابی انجام نشد؛ باید روی جوانان سرمایه گذاری شود. وزنه برداری رشته‌ای رکوردی است و باید همواره فعال بود. شش سال طول می‌کشد از بین ۳۰ وزنه بردار، چهار ورزشکار خوب پیدا کرد. در حال حاضر وزنه بردار جوان و جدیدی ندیدیم؛ همچنان بچه‌های قدیمی و عنوان دار ماندند که البته از آن‌ها هم اکثرشان دیگر فعالیت نمی‌کنند. کیانوش رستمی و سهراب مرادی مانده‌اند که آن‌ها هم سنشان اجازه نمی‌دهد مثل سابق باشند.

رضازاده درمورد افزایش نمونه تست‌های مثبت دوپینگ در وزنه برداری گفت: شنیدم که سرپرست پزشکی ورزشی گفته بود بیشترین تعداد دوپینگ مربوط به وزنه برداری است. باید مبارزه کنیم که مربی و ورزشکار خواسته یا ناخواسته وارد این مسئله نشود و فدراسیون پزشکی هم با آموزش در این باره باید کمک کند.

رییس سابق فدراسیون وزنه برداری در پایان درباره بلا استفاده ماندن سالن کبکانیان و افت شدید وزنه برداری پایتخت تاکید کرد: سالن کبکانیان سالنی مشهور و در مرکز شهر است. قبلا هم گفتم که تهران سالن‌های خوبی ندارد و تعداد آن به سه یا چهار تا هم نمی‌رسد. زمانی که من در فدراسیون بودم تهران یکی دو تیم در لیگ داشت، مربی‌ها فعالیت می‌کردند و مسابقات استان تهران برگزار می‌شد. کبکانیان سالن اختصاصی است و شنیده‌ام به وزنه برداری بانوان اختصاص داده شده است. این سالن در اختیار فدراسیون قراردارد و باید به نحو احسنت از آن بهره ببرد. متاسفانه از مربی‌ها استفاده نمی‌شود، وضعیت وزنه برداری تهران خوب نیست و به درستی مدیریت نمی‌شود. پایتخت باید چندین سالن داشته باشد تا جوان‌ها به وزنه برداری علاقه‌مند شوند و به این رشته رو بیاورند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری جماران، تاریخ انتشار 1     مرداد    99، کد خبر:   1457912، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Singapore
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
به جای اینکه به سالن های ورزشی برسیم روز به روز به تعداد کمپ های ترک اعتیاد اضافه میشه .چون جوان های ما بجای ورزش و کار مفید به سمت مواد مخدر کشیده میشن.باید جذابیت ایجاد کرد تا جایگزین مناسبی برای حال خوب پیدا کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین