پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) با ریاست محمدرضا داورزنی در آکادمی ملی المپیک آغاز شد و علی مرادی با 22 رای از 43 رای به عنوان رئیس این فدراسیون باقی ماند.
شعار سال:علی مرادی بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شد.
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ماند
مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری از ساعت 10 صبح امروز  (یکشنبه) با ریاست محمدرضا داورزنی در آکادمی ملی المپیک آغاز شد و علی مرادی با 22 رای از 43 رای به عنوان رئیس این فدراسیون باقی ماند.
 
دستور جلسه نیز صرفا انتخاب رئیس فدراسیون اعلام شد و دبیری مجمع را نیز محسن بیرانوند برعهده داشت که تاکید کرد هر کاندیدا ٧ دقیقه فرصت دارد که راجع به برنامه‌هایش صحبت کند.
 
محمدرضا آخوندی اولین کاندیدایی بود که برای اعضای مجمع صحبت کرد. وی ضمن تشکر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به دلیل برگزاری مجمع در حالتی بی طرف و عادلانه، اعلام کرد: "از هیچ روش غیراخلاقی برای رسیدن به این هدف استفاده نکردیم و حرف جدیدی برای گفتن ندارم جز اینکه امروز روز مهمی برای وزنه برداری ایران است و امیدوارم نتیجه عملکرد اعضای مجمع به روزی بزرگ برای این رشته تبدیل شود.  اکنون وزنه برداری در دوراهی ادامه روند موجود یا تغییر  قرار گرفته که در این خصوص مجمع تعیین کننده است. تغییر شجاعت می‌خواهد."
 
در ادامه سجاد انوشیروانی نیز گفت: "به پشتوانه همه اهالی وزنه برداری قدم در این راه گذاشتم" و سرتیتر برنامه‌هایش از جمله تغییر ساختار فدراسیون، تجهیز بیشتر هیئت‌ها، احداث کمپ و خانه وزنه برداری، اسپانسرینگ و... را به اعضای مجمع ارائه کرد.
 
کوروش باقری دیگر کاندیدای احراز ریاست فدراسیون وزنه برداری نیز تاکید کرد: اولین قدم برای رسیدن به موفقیت همبستگی است و امیدوارم بعد از این انتخابات همبستگی بیشتر بروز پیدا کند خصوصا در یک سال اخیر که مسابقات مهمی پیش رو داریم. روسای هیئت ها نقش بسزایی در این موضوع دارند که صاحبان اصلی وزنه برداری هستند. ما در زمینه تجهیزات در سراسر کشور با فرسودگی مواجهیم و هرکسی رئیس فدراسیون وی شود باید این موضوع را مد نظر قرار دهد. در زمینه فدراسیون نیز چالش های زیادی داریم.
وی در پایان صحبت هایش تاکید کرد به دلیل نزدیک بودن تفکراتش به سجاد انوشیروانی، از حضور در انتخابات انصراف می‌دهد.
 
در ادامه غیبت حسین رضازاده به منزله انصراف از انتخابات لحاظ شد.
 
نصرت الله عابدینی نیز با تاکید بر اینکه اعضای مجمع نسبت به رای شان مسئول هستند، در ادامه اعلام کرد به نفع سجاد انوشیروانی از انتخابات انصراف می‌دهد.
 
درحالیکه پیش از این عبدالکریم پورکیان در مجمع غیبت داشت و اعلام شد غیبتش به منزله انصراف لحاظ شده، با نظر رئیس مجمع به ارائه برنامه هایش پرداخت. وی علت حضورش در انتخابات را یک بغض عمیقِ قدیمی از عملکرد مسئولان فدراسیون دانست که اسبقیان به وی تذکر داد نامزدها به ذکر برنامه‌های شان بپردازند و قضاوتی از عملکرد گذشتگان نداشته باشند. با این وجود پورکیان به صحبت هایش ادامه داد و گفت کسی باید رئیس فدراسیون باشد که خودش تمرینات سنگین وزنه برداری را انجام داده باشد.
 
فرشاد غزالیان دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون وزنه برداری رئوس برنامه‌هایش را به اعضای مجمع ارائه کرد.
 
علی مرادی رئیس پیشین فدراسیون آخرین کاندیدایی بود که برای اهالی مجمع صحبت کرد و ضمن تجلیل از محمد نصیری قهرمان صاحب نام وزنه برداری جهان، از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به خاطر برگزاری مجمع با شکلی جدید تشکر کرد. او اعلام کرد: "سبک رهبری من اقتضایی است و نگاهی پدرانه دارم که وزنه برداری ما فارغ از شعارها یکی از قدرت های دنیاست." وی آموزش محوری، حفظ و ارتقای قهرمانی در مسابقات مختلف، مدیریت منابع انسانی و مالی، را ٦ استراتژی مدیریتش عنوان کرد.
 
٤٤ نفر اعضای حاضر در مجمع را تشکیل می دادند که رئیس هیئت آذربایجان شرقی در مجمع غیبت داشت و رای گیری با ٤٣ نفر انجام شد. در خصوص انتخاب ناظر نیز رای گیری شد و در نهایت مهران رئیسی رئیس هیئت وزنه برداری چهارمحال و بختیاری و محمدحسین برخواه نماینده مربیان با رای اعضای مجمع به عنوان ناظر بر رای گیری انتخاب شدند.
 
اسبقیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها اعلام کرد هر نامزدی که صاحب 22 رای شود به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد و در همین زمان رای گیری با شرکت محمدرضا آخوندی، سجاد انوشیروانی، عبدالکریم پورکیان، فرشاد غزالیان، محمدرضا آخوندی آغاز شد و اعضای مجمع تک به تک رای خود را به صندوق آرا انداختند.
 
بعد از شمارش آرا، علی مرادی با 22 رای رئیس فدراسیون ماند و به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری بار دیگر مسئولیت را برعهده گرفت. سجاد انوشیروانی 11 رای کسب کرد، محمدرضا آخوندی صاحب 8 رای شد و فرشاد غزالیان دو رای به دست آورد.
 
در ادامه مجمع درخصوص انتخاب دبیر و نایب رئیس به علی مرادی تفویض اختیار کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تاریخ انتشار:16تیر1398،کد خبر:1501306،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
چه عجب بعد اینهمه وقت بالاحره یکی انتخاب شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین