پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
روز شنبه آیین افتتاح خانه پیشکسوتان و مراسم تکریم از محمد نصیری، پیشکسوت وزنه برداری، با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.پیشکسوت وزنه‌برداری گفت: شناسایی استعدادها در سطح کشور اهمیت زیادی دارد و باید بستری را فراهم کرد تا نفرات مستعد شناسایی شوند.
شعار سال:پیشکسوت وزنه‌برداری گفت: شناسایی استعدادها در سطح کشور اهمیت زیادی دارد و باید بستری را فراهم کرد تا نفرات مستعد شناسایی شوند.

روز شنبه آیین افتتاح خانه پیشکسوتان و مراسم تکریم از محمد نصیری، پیشکسوت وزنه برداری، با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

نصیری درباره این مراسم  گفت: اقدام خیلی خوبی بود که از سوی مسئولان صورت گرفت و حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر هم بسیار مسرت بخش بود. از آقایان ابطحی و فیض که در صندوق قهرمانان زحمت می کشند هم قدردانی می کنم. افتتاح خانه پیشکسوتان را به فال نیک می گیرم و آرزو می کنم که همه پیشکسوتان سلامت باشند و به آنها توجه شود.

وی ادامه داد: در چهار المپیک شرکت کردم و سه مدال هم به دست آوردم. مدال های طلایی که برای کشورم به ارمغان آوردم کار بزرگی بود و از این بابت خوشحال هستم. در حال حاضر افراد زیادی داریم که با همه سختی ها و مشقت ها برای کشورمان افتخارآفرینی می کنند و باید شرایطی را ایجاد کرد در زمان بعد از پایان ورزش قهرمانی، روزهای دشواری نداشته باشند.

نصیری تصریح کرد: همچنین شناسایی استعدادها در سطح کشور اهمیت زیادی دارد و باید بستری را فراهم کرد تا نفرات مستعد شناسایی شوند و شرایط رشد و ترقی آنها را به وجود آورد تا بتوانند در وررش حرفه ای به موفقیت برسند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:11شهریور1398،کدخبر:892768،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین