پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: با وزارت راه و شهرسازی مکاتبه داشته‌ایم تا تمامی معابری که در آن حیات وحش وجود دارد، توری‌کشی شود و هم معابری که باید برای حیات وحش کارش انجام شود، در دستور کار قرار گیرد و نمونه عینی آن هم در منطقه توران است که دارد اجرایی می‌شود. وی همچنین اظهار داشت: توله یوز ایرانی (پیروز) شرایط خوبی دارد، اما باید جنگنده شود که امیدواریم یک روز در منطقه توران رهایش کنیم تا در شرایط طبیعی قرار گیرد و به خوی درندگی برسد.

شعار سال: علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت توله یوزپلنگ ایرانی، اظهار کرد: وضعیت توله یوز خوشبختانه وضعیت مناسبی است. این یوز باید جنگنده شود که امیدواریم یک روز در منطقه توران رهایش کنیم، چون این توله یوز دست‌پروده انسان است و باید بیاید و در شرایط طبیعی قرار گیرد و به خوی درندگی برسد.

وی افزود: در مورد تک درنایی که از سیبری آمده است نیز دیدید که در تالاب انزلی می‌رود و می‌آید و داریم با کشور‌هایی که جفت آن را داشته باشند، رایزنی می‌کنیم تا آن را تامین کنیم.

مطالبه حقوق حیات وحش با تور کشی معابر محل تردد و تعبیه گذرگاه‌های عبور
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: با وزارت راه و شهرسازی مکاتبه داشته‌ایم تا تمامی معابری که در آن حیات وحش وجود دارد، توری‌کشی شود و هم معابری که باید برای حیات وحش کارش انجام شود، در دستور کار قرار گیرد و نمونه عینی آن هم در منطقه توران است که دارد اجرایی می‌شود.

سلاجقه یادآور شد: برای حیات وحش کشور در شرایط خشکسالی تامین علوفه با مشکل مواجه می‌شود که در مناطق مسکونی ما برای اولین‌بار بیمه خسارت را مصوب کردیم که باغ‌ها و اراضی مردم که در نتیجه حضور حیات وحش خسارت می‌بیند کاملاً این خسارت به آنان پرداخت شود.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۰۸۱۱۰۷۵۷۵، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین