پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: ایرانیان خارج‌نشین که علیه کشور اقدام می‌کنند باید هزینه اقدامات خود را باید بپردازند و بهتر است کسانی که در برابر کشور و نظام ما شمشیر کشیده‌اند، لغو تابعیت شوند.

شعار سال: بیش از ۱۳۰۰ نفر از مخاطبان این خبرگزاری با راه‌اندازی پویشی در سامانه «فارس من» خواستار سلب تابعیت از ایرانی‌های خارج از کشوری شده‌اند که بر علیه ایران اقدام می‌کنند.

امضاکنندگان پویش تاکید کرده‌اند: «ایرانی‌هایی که به ارگان‌ها و اشخاصِ کشور‌های دشمن نامه برای تحریم ایران، حمله هسته‌ای به ایران، حذف ایران از رقابت‌های ورزشی و ... می‌نویسند دیگر ایرانی نیستند و باید سلب تابعیت شوند. در این صورت دیگر ایرانی به حساب نمی‌آیند که بخواهند بر علیه کشورشان از سعودی و صهیونیست‌ها خط بگیرند.»

بر همین اساس، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی، گفت: نه تنها در اتفاقات اخیر، بلکه در حوادث و اتفاقات سال‌های گذشته هم تعدادی از ایرانیان خارج‌نشین تمام تلاش خود را برای انجام اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در کشور به کار گرفته‌اند.

وی افزود: این قبیل افراد همواره بنای مخالفت با جمهوری اسلامی را داشتند و در مقابل ملت ایران ایستادند و اقدامات آن‌ها هزینه‌هایی را برای ملت ما در پی داشته است.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس اظهار داشت: این افراد باید بدانند که هزینه این قبیل اقدامات خود را باید بپردازند و خوب است ما نیز از کسانی که در برابر کشور و نظام ما شمشیر کشیده‌اند و دستشان به خون ملت آغشته است، لغو تابعیت صورت گیرد و بازگشت این افراد به کشور قابل قبول نیست.

جوکار خاطرنشان کرد: در کنار این افراد ایرانیان مقیم خارج نیز هستند که نه تنها اقدامی علیه امنیت کشور و نظام ندارند بلکه همواره آماده خدمت به کشورشان نیز هستند و اگر بعضا انتقادی هم می‌کنند انتقاد آن‌ها از سر عناد نیست و ما نیز از بازگشت این افراد به کشور استقبال می‌کنیم.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۲ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۰۸۱۱۰۰۰۵۷۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس ، لغو تابعیت ایرانیان خارج نشین معترض به نظام ، هزینه اقدام علیه نظام برای ایرانیان خارج نشین ، پیشنهاد لغو تابعیت برای ایرانیان خارج از کشور که در اعتراضات شرکت می کنند ، لغو تابعیت ایرانیان خارج نشین معترض ، سلب تابعیت از ایرانی‌های معترض به حاکمیت خارج از کشور ، پویش سلب تابعیت از ایرانی‌های خارج از کشور ، پویش سلب تابعیت ایرانیان معترض به نظام ، مخالفت با جمهوری اسلامی ، انجام اقدامات تروریستی در کشور ، ایرانیان خارج نشین مخالف با جمهوری اسلامی ایران ، لغو تابعیت ایرانیان خارج نشین در ازای اقدام به مخالفت با جمهوری اسلامی ، خط گرفتن ایرانیان خارج نشین از دشمنان ایران ، ایجاد خشم به نظام در مردم ، ایجاد انزجار به جمهوری اسلامی ، حرفهایی که به پای نظام نوشته می شوند ، حرفهایی که نباید زده شود ، پیشنهادات نسنجیده مسیولان ، مصلحت نظام کجاست ، حرفهایی که مصلحت نظام را به خطر می‌اندازد ، پیشنهاد لغو تابعیت ایرانیان معترض از کجا آمد
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین