پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به ارائه 2.5 میلیون نظریه کارشناسی در 350 مرکز پزشکی قانونی کشور، گفت: مقوله آموزش و پژوهش در پزشکی قانونی به صورت جدی تقویت می‌شود.

شعارسال : احمد شجاعی صبح روز چهارشنبه در پنجمین همایش سراسری طب و قضا با حضور رئیس قوه قضاییه درساری، اظهار داشت: پزشکی قانونی یک تشکیلات کاملا تخصصی بوده که به امورات ویژه مردم رسیدگی می‌کند.

وی افزود: سالانه 2.5 میلیون نظریه کارشناسی در 350 مرکز پزشکی قانونی ارائه که یک سوم پرونده‌های قوه قضاییه با پزشکی قانونی ارتباط دارد.

رئیس پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه کار در پزشکی قانونی به واسطه تخصصی بودن امورات بسیار دشوار است، تصریح کرد: بسیاری از صحنه‌های جرم، تصادف و قتل باید با نظر پزشکان قانونی واکاوی شود.

وی با اعلام اینکه لزوم پویایی در امورات علمی پزشکی قانونی امری ضروری است، گفت: مقوله آموزش و پژوهش در پزشکی قانونی به صورت جدی تقویت می‌شود.

شجاعی با تاکید بر برگزاری آموزش‌های مشترک پزشکان قانونی و قضات، گفت: بنا داریم پژوهش‌ها را به سمت کاربردی و رفع گرفتاری‌ها و مشکلات سازمان سوق دهیم.

وی با بیان اینکه موضوع این همایش قانون مجازات اسلامی است، افزود: پزشکی قانونی در مباحث روان پزشکی نیز در این همایش بحث می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار چهارشنبه 27 آبان 1394 ، کد مطلب : 920076 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین