پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
عباسعلی نوبخت رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در احکام جداگانه‌ای سید یوسف مرادی و مهدی کیادلیری را به عنوان سرپرست و مهراج خاییز را به عنوان مدیرکل در این سازمان منصوب کرد.  

شعار سال: رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در احکام جداگانه‌ای دو سرپرست و یک مدیرکل این سازمان را منصوب کرد.
 

عباسعلی نوبخت در نوزدهمین جلسه شورای مدیران در احکامی سید یوسف مرادی را به عنوان سرپرست دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی و مهدی کیادلیری را به سمت سرپرست دفتر جنگلکاری، پارک‌ها و ذخیره گاه‌های جنگلی منصوب کرد.

او همچنین حکم مدیرکلی مهراج خاییز را به عنوان مدیرکل دفتر مهندسی و مطالعات صادر کرد. خاییز پیش از این سرپرست این دفتر بود.

بر اساس این گزارش، در جلسه شورای مدیران از زحمات دکتر حسین میرزایی - مدیر قبلی دفتر ترویج، آموزش و مشارکت‌های مردمی - و مهندس کوروش خلعتبری که پیش از این مسئولیت دفتر جنگلکاری، پارک‌ها و ذخیره گاه‌های جنگلی را بر عهده داشت، قدردانی شد.  

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۲ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۰۹۱۲۰۷۸۲۸، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین