پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
مرکز اطلاع‌رسانی آرتساخ (قره‌باغ کوهستانی) اعلام کرد که جمهوری آذربایجان بار دیگر جاده ارتباطی که استپانکرت و گوریس را به هم متصل می‌کند، به بهانه حفاظت از محیط زیست مسدود کرده است.

شعار سال: مرکز اطلاع‌رسانی آرتساخ (قره‌باغ کوهستانی) اعلام کرد که جمهوری آذربایجان بار دیگر جاده ارتباطی که استپانکرت و گوریس را به هم متصل می‌کند، به بهانه حفاظت از محیط زیست مسدود کرده است. مقامات قره‌باغ کوهستانی همچنین گفتند به دنبال مسدود شدن کریدور لاچین صد‌ها شهروند ارمنستانی در این جاده گیر افتاده‌اند. این تنها جاده‌ای است که قره‌باغ کوهستانی را به ارمنستان متصل می‌کند.

مسدود سازی مجدد جاده ارتباطی قره باغ و ارمنستان توسط جمهوری آذربایجان

طبق گزارش‌ها، نخست‌وزیر ارمنستان و رئیس‌جمهور روسیه درباره حل و فصل اوضاع در کریدور لاچین و ماموریت نیرو‌های حافظ صلح روسیه گفتگو کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۱۳۲۹۰، www.tabnak.ir / سایر منابع .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
نقشه شما جاده کاپان گوریس رو نشون می ده. استپانکرت و گوریس ، وسط اون جاده و جایی است که با قره باغ، مرز مشترک داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین