پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۰۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
اینکه اجازه می‌دهیم هر فردی ورای نظر شخصی اش، در سطوح کلان و بعضا رسمی اظهار نظر‌های کم عمق و کم ریشه می‌کند، جای گلایه مندی دارد. مثلا آن‌ها تحریم کردند و شما هم به تلافی تحریم کردید، چه چیز از شما عوض می‌شود؟ پس راهکار نمی‌تواند چنین فعلی باشد. راهکار را در طراحی بازی مستقل و نه الاکلنگی باید جستجو کرد جناب نماینده.

شعار سال: یعقوب رضازاده در رابطه با اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسدارن گفت: فردا در صحن علنی مجلس، جلسه هیات رییسه و اعضای کمیسیون امنیت ملی این موضوع پیگیری میشود و با یک اقدام متقابل، اتحادیه اروپا و نیرو‌های نظامی و مسلح دولت‌های اروپایی توسط مجلس شورای اسلامی که خواست ملت ایران است، در لیست تروریستی کشورمان قرار خواهند گرفت.

نمایندگان پارلمان اروپا در روز‌های اخیر قطعنامه‌ای ۳۲ بندی مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی را تصویب کردند.

یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: ما این اقدام پارلمان اتحادیه اروپا را به شدت محکوم میکنیم، زیرا سپاه پاسداران بدنه دفاعی نیرو‌های مسلح کشورمان است.

 وی عنوان کرد: پارلمان اتحادیه اروپا با این کار، دشمنی خود را به ایران، علنا نشان داد و هم‌صدای رژیم صهیونیستی و آمریکا شد، ولی این را بداند که از این اقدام بهره‌ای نخواهد برد.

آقای نماینده محترم، حالا نیروی نظامی سایر کشور‌ها را در لیست تحریم متقابل قرار دادی، برنامه بعدیت چیه؟

نیرو‌های نظامی دولت‌های اروپایی را در لیست تروریستی خود قرار میدهد

رضازاده با اشاره به پیگیری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: روز یکشنبه در صحن علنی مجلس، جلسه هیات رییسه و اعضای کمیسیون امنیت ملی این موضوع پیگیری میشود و با یک اقدام متقابل، اتحادیه اروپا و نیرو‌های نظامی و مسلح دولت‌های اروپایی توسط مجلس شورای اسلامی که خواست ملت ایران است، در لیست تروریستی کشورمان قرار خواهند گرفت.

سپاه پاسداران خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدام متقابل با اتحادیه اروپا در آوردن نیرو‌های نظامی کشور‌ها در لیست تروریستی کشورمان از سوی مجلس شورای اسلامی، شورای امنیت ملی و رییس جمهور محترم نیز قطعا واکنش نشان خواهند داد و اتحادیه اروپا این را بداند که ما به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم، زیرا سپاه پاسداران خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و قطعا تا آخرین قطره خون از منافع سپاه دفاع خواهیم کرد.

کوچکترین تهدید اتحادیه اروپا بزرگترین ضربه را به آن‌ها وارد خواهد کرد

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایران، دولت جنگ‌طلب نیست، ولی اگر کشور‌های اروپایی بخواهند پا را از حد فراتر بگذارند و کشور ما را تهدید چه نظامی و چه اقتصادی کنند قطعا با کوچکترین تهدید، بزرگترین ضربه را خواهند دید. ما را یک برابر تهدید کنند ما ده برابر جواب خواهیم داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۷۹۲۶، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین