پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۷۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس از رییس جمهور خواست که به موضوع اجرای قانون رتبه بندی معلمان ورود کند. وی با بیان اینکه ۹۸ درصد از جامعه فرهنگیان از رویه اجرای رتبه‌بندی رضایت ندارند، افزود: شاخصه‌ها به درستی مشخص نشده است و شاهد اجرای سلیقه‌ای رتبه‌بندی هستیم. این وضعیت در شأن معلمان ما نیست لذا من از شخص رئیس جمهور می‌خواهم به این موضوع ورود کند؛ نارضایتی معلمان منجر به نارضایتی جامعه می‌شود و کل کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد. باید به معلمان توجه جدی شود.

شعار سال: حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (سه شنبه) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان گفت: امروز همه فرهنگیان یک صدا می‌گویند ما از طلا گشتن پشیمان شده‌ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید.

وی یادآور شد: برای از بین بردن یک تمدن به حمله نظامی و فشار و تحریم نیاز نیست بلکه وجود مسئولان بی‌کفایت و بی‌توجهی به نظام تعلیم و تربیت کافی است؛ امروز مسئولین ما جایگاه نظام تعلیم و تربیت را نمی‌دانند، معلمان و فرهنگیان ما را دچار بی‌عزتی کرده و دولت هم نمی‌داند نظام تربیتی چه جایگاهی دارد.

این نماینده مجلس در ادامه از رئیس جمهور خواست که به موضوع نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی ورود جدی کند.

نیک بین با اشاره به استعفای وزیر آموزش و پرورش گفت: استعفای مسئولی که می‌داند مقصر است، خوب است و ما از این روحیه استقبال می‌کنیم که هر کسی که اشکالی در عملکردش می‌بیند استعفا می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۹۸ درصد از جامعه فرهنگیان از رویه اجرای رتبه‌بندی رضایت ندارند، افزود: شاخصه‌ها به درستی مشخص نشده است و شاهد اجرای سلیقه‌ای رتبه‌بندی هستیم. این وضعیت در شأن معلمان ما نیست لذا من از شخص رئیس جمهور می‌خواهم به این موضوع ورود کند؛ نارضایتی معلمان منجر به نارضایتی جامعه می‌شود و کل کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد. باید به معلمان توجه جدی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر:۱۴۰۲۰۱۱۵۰۶۰۸۰، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین