پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۷۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
صادق ستاری‌فرد معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه اگر معلمان نسبت به رتبه خود معترض هستند می‌توانند آن را ثبت کنند، گفت: تاکنون ۳۱ درصد فرهنگیان نسبت به حکم رتبه‌بندی اعتراض داشتند.

شعار سال: صادق ستاری‌فرد در حاشیه آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان که در ساختمان مرکزی وزرات آموزش و پرورش برگزار شد، درباره ادامه همکاری نیرو‌های غیررسمی با آموزش و پرورش گفت: معلمانی داریم که غیررسمی به آموزش و پرورش کمک می‌کنند، بر اساس مجوز سازمان اداری استخدامی، تمدید قرارداد این گروه از معلمان برای سال آینده وجاهت ندارد بنابراین باید در آزمون استخدامی شرکت کنند.

وی افزود:۱۹ هزار و ۸۶۱ نفر از معلمان خرید خدماتی در مدارس فعالیت می‌کنند که می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند همچنین حداقل و حداکثر سن شرکت در آزمون ۲۰ و ۴۰ سال است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۰ هزار نفر فرهنگیان شاغل و بازنشسته مشمول رتبه‌بندی می‌شوند و احکام قطعی رتبه بندی تا امروز برای همه مشمولان صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه توزیع رتبه‌ها منطقی انجام شده است، اما اگر معلمان نسبت به احتساب هرکدام از موارد و شایستگی‌ها اعتراض دارند، می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند، بیان کرد: به اعتراضات رسیدگی می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد و اعتراضات را به نحوی دنبال می‌کنیم که حقی تضییع نشود.

ستاری فرد در پاسخ به این پرسش که فرهنگیان گلایه‌های بسیاری نسبت به رتبه‌ها دارند و حتی برخی افراد با ۳۰ سال خدمت رتبه‌ای کسب نکرده‌اند، گفت: ارزیابی برای رتبه بندی کار انسان است به همین دلیل احتمال خطا دارد و این خطا‌ها را می‌پذیریم البته فرایند ارزیابی مجدد قابل بازنگری است و به مشکلات رسیدگی می‌کنیم از جمله افرادی که سابقه خدمتی بالا دارند یا افرادی که ارزیابان به مدارکشان امتیاز نداده‌اند البته برای رسیدگی به این موضوعات باید اعتراض ثبت شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات عنوان کرد: از زمانی که معلمان رتبه خود را مشاهده کردند برای ثبت اعتراض اقدام کنند تاکنون ۳۱ درصد فرهنگیان نسبت به حکم رتبه‌بندی اعتراض داشتند همچنی نیرو‌های اداری طبق قانون مشمول رتبه‌بندی نمی‌شوند و در صورت بازگشت به مدرسه رتبه بندی شامل آن‌ها می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۲ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۶۶۹۶۳، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین