پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۵۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بروکراسی را ایجاد کرده و سبب شده تا کار مجلس شورای اسلامی به کندی پیش برود.

شعارسال: محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح امنیت غذایی بیش از دو سال است که بین کمیسیون کشاورزی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال رفت و آمد است. متاسفانه مجمع تشخیص یک بروکراسی ایجاد کرده و طرحی که واقعا برای تقویت غذایی نیاز است دو سال است که معطل مانده است.

انتقاد «صباغیان» از معطل ماندن طرح امنیت غذایی در مجمع تشخیص مصلحت

نماینده مردم مهریز و بافق در ادامه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی وقت زیادی برای بررسی و تصویب طرح امنیت غذایی گذاشت، اما چندین ماه است که در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده است. باید فکری برای وضعیت مجمع شود چرا که کار مجلس شورای اسلامی را کند کرده است. نمایندگان وقت زیادی می‌گذارند و کار می‌کنند، اما با این معطلی کار‌ها بی‌اثر می‌شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان بیان کرد: این موضوع در جلسه شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی که با حضور روسای کمیسیون‌ها و هیات رئیسه در روز گذشته تشکیل شد مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که این طرح باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16فرودین1402، کدخبر: 1402011606814،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین