پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تخصیص ۲۰ درصدی بودجه دفاعی قابل قبول نیست دولت باید تخصیص این بخش از بودجه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

شعار سال:

امیر خجسته با اشاره به اظهارات رئیس ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر اینکه تنها 20 درصد بودجه دفاعی از سوی دولت تخصیص یافته است، گفت: تخصیص تنها 20 درصد بودجه دفاعی قابل قبول نیست و دولت باید تخصیص این بخش از بودجه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: امنیت کشور در گرو افزایش توان دفاعی است بنابراین نیروهای مسلح نیازمند تامین بودجه باید در اولویت کاری دولت و دستگاه های ذی ربط قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: مجلس عدم تخصیص کامل بودجه دفاعی را نمی پذیرد و همان طور که بارها تاکید کرده ایم باید این میزان بودجه افزایش یافته و دولت تمام تلاش خود را برای تامین آن به کار گیرد.

خجسته اظهار داشت: اگر قصور یا تعللی در تامین بودجه دفاعی رخ دهد، امنیت کشور در خطر خواهد بود با این حساب تامین بودجه دفاعی، از اهمیت بیشتری به نسبت بودجه های دیگر از جمله عمرانی، مجلس و دولت دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: گله رئیس ستادکل نیروهای مسلح از تخصیص بودجه دفاعی قابل تامل است، مجلس موضوع را بررسی خواهد کرد و در صورت عدم تخصیص بودجه دفاعی به دولت مجدد تذکر خواهیم داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 8 آذر 1395، کد مطلب:249386 : www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
0
آقای خجسته عزیز لطفا اطلاعات محرمانه را بیرون ندهید. اینکار رد گم کردن نیست. تابلو سخن گفتن است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین