پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۷۸۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد عادل پیغامی به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد قشم جایگزین افشار فتح اللهی شد. قرار است مراسم معارفه پیغامی فردا برگزار شود.دکتر عادل پیغامی در سال ۱۳۵۲، در تهران متولد شد.وی دارای کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی و دکترای علوم اقتصادی است. او همچنین مقاله «تئوری آنتروپی و کاربرد آن در اقتصاد توسعه» را به کنفرانس تورینو در سپتامبر ۲۰۰۵ ارائه داده و مدیریت پروژه راه اندازی فناوری آموزش از راه دور در دانشگاه و برگزاری یکدوره بین المللی پنج جانبه بین بانک توسعه اسلامی، دانشگاه لافبرو لندن، موسسه آموزش عالی مارکفیلد لندن، دانشگاه بین المللی اسلام آباد و دانشگاه امام صادق (علیه السلام) با موضوع «بانکداری و مالیه اسلامی پیشرفته» را برعهده داشته است.

شعار سال: طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد عادل پیغامی به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد قشم جایگزین افشار فتح اللهی شد.

 فتح اللهی اردیبهشت سال گذشته با حکم سعید محمد دبیر وقت شورای عالی مناطق آزاد، تجاری و صنعتی به این سمت منصوب شده بود.

دکتر عادل پیغامی مدیرعامل منطقه آزاد قشم شد
قرار است مراسم معارفه پیغامی فردا برگزار شود.

دکتر عادل پیغامی در سال ۱۳۵۲، در تهران متولد شد. پس از طی دوران تحصیلات متوسطه، در سال ۱۳۷۱ وارد دانشگاه امام صادق (علیه السلام) شده و همزمان با دروس دانشگاهی، دروس حوزوی را نیز فراگرفت. از اساتید برجسته و بنام حوزوی ایشان می‌توان حضرات آیات مهدوی کنی، هاشمی تبریزی، مجتهدزاده، باقری کنی و سعادت مصطفوی را نام برد.

وی دارای کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی و دکترای علوم اقتصادی است و همچنین علاوه بر عضویت هیات علمی دانشگاه امام صادق (علیه السلام)، در سوابق خود معاون آموزشی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد، مدیر کل دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، عضو کمیته برنامه ریزی علمی و تدوین رسالت دانشگاه بوده است.

او همچنین مقاله «تئوری آنتروپی و کاربرد آن در اقتصاد توسعه» را به کنفرانس تورینو در سپتامبر ۲۰۰۵ ارائه داده و مدیریت پروژه راه اندازی فناوری آموزش از راه دور در دانشگاه و برگزاری یکدوره بین المللی پنج جانبه بین بانک توسعه اسلامی، دانشگاه لافبرو لندن، موسسه آموزش عالی مارکفیلد لندن، دانشگاه بین المللی اسلام آباد و دانشگاه امام صادق (علیه السلام) با موضوع «بانکداری و مالیه اسلامی پیشرفته» را برعهده داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصاددان، تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۲۲۵۵۰، www.eqtesaddan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین