پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
یک سال از حادثه مرگ "نوروزیان" دوچرخه سوار ملی پوش بروجردی می گذرد، ورزشکاری که در حین تمرین در جاده جان خود را از دست داد و مسئولان احداث پیست دوچرخه سواری بروجرد را فراموش کردند و این بار پیست دوچرخه سواری در انتهای سیاهه ی وعده های سرخرمن اضافه شد.

شعار سال: 6 آذر سال گذشته بود که یک اتفاق تلخ جامعه ورزشی بروجرد را داغدار کرد، " محمد علی نوروزیان" ملی پوش دوچرخه سوار بروجردی بر اثر حادثه تصادف در جاده و در حین تمرینات ورزشی جان خود را از دست داد.

نوروزیان یکی از قهرمانان دوچرخه سواری و عضو تیم ملی ایران بود که به دلیل نبود پیست و امکانات ورزشی در جاده اقدام به تمرین کرده که در حین تمرین در جاده اشترینان - بروجرد بر اثر برخورد با تریلر جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جوان 25 ساله بروجردی باز هم به دلیل نبود امکانات و بی توجهی مسئولان نسبت به ایجاد و فراهم کردن امکانات جان خود را از دست داد.

Image result for ‫مرگ دوچرخه سوار بروجردی‬‎جوانان بروجردی در رشته های مختلف استعدادهای زیادی دارند به طوری که در هر یک از رشته ها ورزشکاران چه در کشور و چه در دنیا افتخار آفریده و مدال هایی را کسب کرده اند اما نبود امکانات بلای جان ورزشکاران شده است.

بعد از حادثه تصادف و مرگ دوچرخه سوار بروجردی پای وعده ها به میان آمد و موج سواری انتخاباتی با مرگ دوچرخه سوار بروجردی آغاز شد و قرار بود یک پیست دوچرخه سواری برای تمرین ورزشکاران در بروجرد احداث شود اما کمی از این حادثه که گذشت همه وعده ها به خواب رفتند و بعد از گذشتن یک سال هنوز خبری از احداث پیست نیست.

این در حالیست که بیش از 100 ورزشکار در رشته دوچرخه سواری بروجرد فعالیت دارند و حدود 10 نفر قهرمان ملی هستند و در همه مسابقات این ورزشکاران برای بروجرد افتخار کسب کرده که متاسفانه بارها و بارها مورد بی مهری قرار گرفته اند و از امکانات ورزشی محروم هستند.

Image result for ‫پیست دوچرخه سواری‬‎"بهروز فرزاد" مربی تیم دوچرخه سواری در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: احداث پیست بعد از مرگ نوروزیان مطرح شد اما بعد از گذشت یک سال هنوز هیچ اقدامی در راستای احداث پیست در بروجرد انجام نشده است و به گفته مسئولان ساخت پیست و پیگیری آن در کشور است و باید پیگری از طریق کشور انجام شود.

وی اضافه کرد: بیش از 90 دوچرخه سوار بروجردی در رشته دوچرخه ساری فعالیت دارند که 10 نفر از آنها به صورت حرفه ای و در رده های مختلف سنی مشغول به کار بوده و در المپیک، دوچرخه سوار بروجردی حضور داشت که نشان می دهد جوانان در این رشته چه استعدادهایی دارند.

فرزاد از عدم حمایت های مالی از تیم های دوچرخه سواری بروجرد خبر داد و گفت: مهمترین مشکل ما قول حمایت های مالی بوده که انجام نشده و در صورت عدم حمایت های مالی باید از لیگ برتر انصراف بدهیم.

به گفته وی دوچرخه سواران همچنان در جاده ها تمرین می کنند و خطر در کمین این ورزشکاران وجود دارد که باید نسبت به ایجاد امکانات وحمایت از ورزشکاران اقداماتی صورت گیرد.

Image result for ‫آروین معظمی‬‎در ادامه "آروین معظیمی گودرزی" قهرمان دوچرخه سواری گفت: وقتی بعد از مرگ نوروزیان قرار شد پیستی در بروجرد احداث شود می دانستیم که این کار اجرایی نمی شود و بعد از مدتی کلا این موضوع فراموش شد و تا کنون در این راستا هیچگونه اقدامی انجام نشده است و همه وعده های مسئولان در حد حرف بود.

وی اضافه کرد: ما همچنان به دلیل نبود امکانات مجبور هستیم در جاده تمرین کنیم و همان خطرات در کمین همه دوچرخه سواران وجود دارد.

به گفته وی ورزش دوچرخه سواری در استان حرف اول را می زند اما در این راستا هیچ حمایتی از ما نمی شود و ورزشکاران دوچرخه سوار با کمترین امکانات در مسابقات شرکت می کنند و همیشه بهترین نتایج مسابقات را کسب کرده اند.

وی افزود: 11 سال است که در رشته دوچرخه سواری فعالیت دارم و تا کنون 150 مدال قهرمانی کشور و 50 مدال قهرمانی آسیا و مسابقات بین المللی را کسب کرده ام و ورزشکاران زیادی هستند که بدون امکانات فعالیت دارند.

ساخت پیست دوچرخه سواری هم یکی دیگر از وعده های مسئولان بود که زمانی احداث آن تیتر یک خبرها بود و در زمان های مختلف مانند انتخابات مانوری برای تبلیغات بود اما بعد از مدتی احداث پیست فراموش شد و در لیست سایر وعده های بی عمل قرار گرفت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سفیر افلاک، تاریخ انتشار: 6 آذر 1395، کد مطلب: ۵۴۱۳:www. safireaflak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین