پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
قصد سیاسی کردن جریان هک بنیاد شهید را نداریم ، اما فرار به جلوی قاضی زاده هاشمی جای اما و اگر فراوان دارد. بنیاد شهید را به سازمانی خدمات رسان تقلیل وضع داده در حالی که همه می دانند پشت پرده این سازمان، شرکت ها و هلدینگ های اقتصادی بزرگی قرار دارند. نامه ها و گلایه های جانبازان سوژه خوبی برای معاندین است. سو مدیریتی های بنیاد در برخی از امور، می تواند حربه ای برای حمله به نظام توسط معاندین باشد. در این شرایط بجای مدیریت بحران، شاهد نصیحت درمانی و طبیعی جلو دادن امور هستیم. قضاوت با شما .

شعارسال: امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره هک شدن سایت بنیاد شهید، اظهار کرد: به لحاظ عملکرد اداری به ما ضربه زدند، چون سامانه ما هوشمند شده است، ولی دوستان اطلاعات مالی و حساب‌های پرداخت حقوق ایثارگران را احیاء کنند و از اشکال در پرداخت حقوق جلوگیری شد. هرگاه دستگاه‌های امنیتی اجازه دهند سامانه سجایا را هم راه اندازی می‌کنند.

فرار به جلوی قاضی زاده هاشمی، بجای نصیخت و شماتت هکرها، از ضعف عملکردی خودت خجالت بکش

رئیس سازمان بنیاد شهید افزود: ما اطلاعات مهم و محرمانه در مورد زیرساخت‌ها و صنایع دفاعی که نداریم. ما یک سازمان خدماتی هستیم و این هک به ارائه خدمت به ایثارگران ضربه می‌زند. من هم تعجب کردم از بی سلیقگی هکرها، چون آنقدر سازمان‌های راهبردی در کشور وجود دارد و ما یک سازمان خدماتی هستیم.

وی در پایان گفت: ما توانسته بودیم همه خدمات خود را هوشمند ارائه کنیم، ولی این هک ما را به قبل از هوشمندسازی برگرداند و در اجرا اخلال ایجاد کرد. البته اطلاعات دروغی منتشر کردند مثلا معاون من با امضای رئیس قبلی چیزی داده شد در حالی که معاون جدید منصوب شده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28تیر1402، کدخبر: 1402042818202، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین