پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: پایداری می‌خواهد رئیس مجلس آینده از این مجموعه باشد، اگر هفته‌ها و ماه‌های آینده سیاست انتخاباتی مجلس آینده طوری پیش رود که مشابه انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باشد، از همین الان می‌توان ریاست آقاتهرانی را بر مجلس آینده تبریک گفت.

شعار سال: محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا درباره موقعیت جبهه پایداری در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: جبهه پایداری مجموعه‌ای کاملا کاسب است و با سیاست کاملا تجاری برخورد می‌کند. این مجموعه در حال حاضر می‌خواهد خود را دست بالا نشان دهد تا از جریان اصولگرا امتیاز بگیرد.

از همین الان می‌توان ریاست آقاتهرانی را بر مجلس آینده تبریک گفت!
بخش‌هایی از گفت و گوی مهاجری را در ادامه می‌خوانید:

اگر در تهران کسی در انتخابات شرکت نکند قطعا ۳۰ کاندیدای جبهه پایداری به مجلس راه پیدا می‌کنند. به عبارت دیگر وقتی آرای نامزد‌های جبهه پایداری را در انتخابات مجلس ۱۳۹۸ نگاه کنیم می‌بینیم آن‌ها متوسط حدود ۲۵۰ هزار رأی داشتند، پس اگر مشارکت در تهران حدود همین میزان باشد پایداری پیروز خواهد بود.
این مجموعه علاقه‌مند است آنقدر میزان مشارکت در انتخابات کم باشد که مجلس در دست خودش باشد. در واقع پایداری دنبال مشارکت حداقلی پیروزی حداکثری است و می‌کوشد تا زمان برگزاری انتخابات به این هدف جامه عمل بپوشانند تا شانس پیروزی خود را به حداکثر ممکن برسانند.

پایداری می‌خواهد رئیس مجلس آینده از این مجموعه باشد، اگر هفته‌ها و ماه‌های آینده سیاست انتخاباتی مجلس آینده طوری پیش رود که مشابه انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باشد، از همین الان می‌توان ریاست آقاتهرانی را بر مجلس آینده تبریک گفت.

رهبری در سخنرانی حرم رضوی ۴ نکته درباره انتخابات بیان کردند که مهمترین نکته افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات بود، اگر آن مشارکت محقق شود و گروه‌های سیاسی چپ و راست، متقاعد شوند که در انتخابات شرکت کنند، در آن صورت می‌شود امیدوار بود که جبهه پایداری اکثریت کرسی‌های مجلس آینده را نتواند از آن خود کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۲۴۲۰۵، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین