پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
اینکه با انواع ترفند‌ها اقدام به تصاحب کرسی‌های مجلس کنیم یک بحث است و توان خدمت گذاری داشته باشیم (نه ادعای خدمت گذاری)، یک بحث دیگر. جبهه پایداری با رویکرد تشکیلاتی نسیتا خوب، وارد میدان می‌شود و متاسفانه عملکرد گذشته قابل قبولی نداشته و ندارد. ما در خصوص آینده این جبهه به خودشان و به حاکمیت هشدار مشفقانه می‌دهیم. نکند حدای ناکرده داستان خوارج و داستان ابوموسی و شمشیر کشیدن به روی علی تکرار شود؟ نکند با انواع ادعا‌ها، شاهد حرکت انحرافی از اسلام علوی به سمت اسلام اموی باشیم. ما اول به خودمان و سپس به دوستان پایدارچی هشدار مشفقانه می‌دهیم.

شعار سال: دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم، تا که مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.

مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین اقدامات جبهه پایداری در انتخابات پیش روی مجلس، عنوان کرد: ما هر هفته جلسه داریم و دوستان شورای مرکزی نشست دارند و جریانات روز را دنبال می‌کنیم. ارتباط جبهه با شهرستان‌ها و در حوزه‌های انتخاباتی برقرار است.
جلسات فشرده جبهه پایداری برای انتخابات مجلس +آیا برای کار موثر و مدیریت بهینه هم اینقدر حریص هستید؟

وی افزود: در شهرستان‌ها گروه‌های مرکزی و استان‌ها نیز فعال هستند. جبهه در استان‌ها و شهرستان‌ها در انتخابات ورود می‌کنند و همین طور با تشکل‌ها و افراد واجد شرایط نیز همراهی دارند.

دبیرکل جبهه پایداری بیان کرد: در جلسات پیش از ثبت نام هم به این نتیجه رسیدیم که از افراد فرهیخته و شایسته دعوت بعمل آوردیم که حضور پیدا کنند و ثبت نام کنند که ثبت نام هم انجام دادند، دوباره به قاعده زمانی ثبت‌نام که نزدیک شویم ثبت نام مجدد خواهند کرد.

آقا تهرانی تاکید کرد: ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم، تا که مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.

وی یاد آور شد: در جبهه پایداری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده، در شرایط مختلف به درستی انجام وظیفه کند. به لطف الهی ما همیشه پای کار فعالیت‌ها ایستاده و بر موازین پایدار خواهیم ماند.

دبیرکل جبهه پایداری در پایان خاطر نشان کرد: به همه کاندیدا‌ها عرض می‌کنم، که در تبلیغات از تخریب دیگران پرهیز کرده و همه الگوی راستی، صداقت، ولایتمداری، قانون مداری، مردمی بودن، ساده زیستی و اخلاق مداری باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۴۰۲، کدخبر:۱۸۲۴۵۷۵، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین