پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
یک مقام آگاه در نیروی دریایی سپاه در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی اعلام کرد: جوسازی ممنوع؛ مشکل حضور غیرضروری و غیرحرفه‌ای شما است.

شعار سال:

درپی ادعای اخیر مقامات وزارت دفاع آمریکا مبنی بر هدف‌گیری شناور سپاه در تنگه هرمز به سمت یک فروند بالگرد نیروی دریایی آمریکا، یک مقام آگاه در نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: اینکه هر از چند گاه برخی مقامات آمریکایی ادعاهای اینچنین مطرح می‌کنند، نشان می‌دهد آنها ورای حرکت های تبلیغاتی در پی اهداف خاصی هستند، لذا به آنها تأکید می‌کنیم «جوسازی ممنوع؛ مشکل شما هستید».

وی در ادامه افزود: امروز بر کسی پنهان نیست که مشکل اصلی در خلیج فارس حضور آمریکایی‌ها است که با رفتارهای نامناسب و غیرحرفه‌ای درصدد غیرعادی جلوه دادن شرایط هستند.

این مقام آگاه با اشاره به تردد شناورهای ملل و کشورهای مختلف از خلیج فارس و تنگه هرمز تصریح کرد: شناورهای کشورهای دیگر با رعایت قوانین و مقررات بین‌المللی شبانه روز بدون هیچگونه مشکل در حال تردد از منطقه هستند و این تنها آمریکایی‌ها هستند که درپی ایجاد سرو صدا بوده و می‌خواهند با دلایل غیرواقعی مسأله سازی کنند.

وی در پایان با تأکید بر این‌که «درعین حال رزمندگان نیروی دریایی سپاه مجهز و مصمم و در آمادگی کامل قرار داشته و با رصد تحرکات و ترددهای شناوری در خلیج فارس و تنگه هرمز بر حفظ و تأمین امنیت پایدار این منطقه حساس و راهبردی تأکید دارند»، اظهار کرد: ما بدون اعتنا به جوسازی آمریکایی‌ها در کمال آرامش و با دقت و جدیت به مأموریت‌های خود در آبهای سرزمینی کشورمان خواهیم پرداخت و قضاوت پیرامون ادعاهای آمریکایی‌ها را به مخاطبین واگذار می‌کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 9 آذر 1395، کد مطلب:163459 : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
بحث و مشکل قضاوت نداریم، هر کس وارد آب های سرزمین شد، باید تابع محض قوانین باشد. رعایت نمی کنید ، خوب ما هم مقابله می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین