پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
وقتی تخصص در کشور به یک ور بعضی‌ها است و نقد دلسوزانه را پای سیاه نمایی می‌گذاریم و پاسخ طلبی را به معنای از حدگذری ترجمه و تفسیر می‌کنیم، می‌شود همین چیزی که بعنوان پیامد باید هزینه کنیم و تاوان بدهیم و تحمل کننده انواع فساد‌ها و انحراف‌ها باشیم. قانون بودجه ۱۴۰۲، نیامده نیازمند لایحه دو فوریتی اصلاحی شد؟ واقعا چرا. چرا کسی دلش به حال انقلاب و مردم و کشور نمی سوزد و تعهد ورزی کافی برای حل مشکلات نداریم. حق داریم که خشتک بعضی‌ها را روی سرشان بکشیم؟ ایا اسم این رفتار سیاه نمایی، بی ادبی و بداخلاقی رسانه‌ای است یا دفاع متعهدانه از منافع ملی و حساسیت به توفیق روز افزون کشور.

شعار سال: سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور با قید دو فوریت تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

لایحه دوفوریتی اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ تقدیم مجلس شد
وی درباره ضرورت و اهمیت این لایحه گفت: به منظور رفع ابهام از برخی احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، حفظ تعادل و تراز منابع و مصارف بودجه عمومی کشور و جلوگیری از کسری بودجه و همچنین افزایش قابلیت اجرای قانون، این لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

حسینی خاطرنشان کرد: مفاد این لایحه، موجب فراهم کردن امکان تولید بیشتر نفت و تنوع بخشی به شبکه فروش نفت، زیر نظر وزارت نفت خواهد شد.

وی اضافه کرد: در موضوع تعیین قیمت قیر نیز نسبت به قانون بودجه ۱۴۰۲، موجب جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در خصوص شرکت‌های زیان ده، که عملاً با ناترازی مالی مواجهه‌اند و با اجرای حکم موضوع ماده ۴ به ناترازی آن‌ها افزوده خواهد شد به علاوه مصارف سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بر اساس تبصره ۱۴ قانون، از پیش تعیین شده است و نمی‌تواند در موارد دیگر به جز یارانه مصرف شود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اجرای جز (۶) بند (الف) تبصره ۱۲ بودجه ۱۴۰۲، بار مالی برای دولت ایجاد می‌کند که تنها بخشی از اعتبار آن پیش‌بینی شده است به علاوه اینکه در خصوص شهدایی که فاقد حکم حقوقی هستند و مستخدم دستگاه اجرایی خاصی نبوده‌اند، والدین آن‌ها از منافع این حکم محروم می‌شوند.

حسینی تاکید کرد: همچنین مالیات حقوق و مزایای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهش و فناوری ۱۰ درصد تعیین گردید.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: برخی اصلاحات دیگر در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نیز موجب افزایش قابلیت اجرای این قانون خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۰۲۰۵۱۰۰۰۱۰۱۵، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین