پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۰۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که شنبه(۲۰اسفند) به صورت رسمی متن مصوبه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور دریافت شده و شورا در کمترین زمان آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. بر طبق اخبار تکمیلی دریافتی ، لیست ایرادات تهیه شده و بررسی و رفع ، به مجلس ارسال شده است.

شعارسال: هادی طحان نظیف در حساب توییتری خود نوشت ، «امروز (۲۰اسفند) به صورت رسمی متن مصوبه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور دریافت شد. البته شورای نگهبان از هفته گذشته براساس متن غیررسمی مصوب مجلس، بررسی بودجه را آغاز کرده است. جلسات شورا در سه نوبت صبح، ظهر و شب ادامه خواهد داشت تا لایحه بودجه با دقت و در کمترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.»

بودجه 1402 در ایستگاه شورای نگهبان و ارسال لیست ایرادات به مجلس

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی نیز، با اشاره به جلسه غیر علنی صبح روز شنبه (20اسفند1401) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: صبح امروز چهار دستور در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی که یک جلسه داخلی بود مطرح شد.

وی افزود: اولین دستور این بود که شورای نگهبان تعداد زیادی از ایرادات خود را درباره لایحه بودجه به مجلس ارسال کرده است و قرار شد این ایرادات فردا به صورت صبح و بعد از ظهر در کمیسیون تلفیق بررسی شود و سپس در روز سه شنبه در صحن علنی مجلس بررسی و به شورای نگهبان ارسال شود. 

پایگاه خبری تحلیلی شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 20 اسفند1401، کدخبر: 836967، ana.press .

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین